hallo, ik zoek een setje van transfarmers. van waar het is maakt niet uit, als het maar een beetje up-to-date is
hoop dat jullie kunnen helpen
hoop dat jullie kunnen helpen
zoals vaker gezegd worden sets vaker niet uitgezonden dan wel.Undertaker69 wrote:ik wil die van The Qontinent wel hebben, iemand die die heeft? Wat een vette set was dat! Normala is het niet echt mijn ding maar dit ging echt goed los!
zeg dan nx als je toch nx beter weet ;-)djpatt wrote:zoals vaker gezegd worden sets vaker niet uitgezonden dan wel.Undertaker69 wrote:ik wil die van The Qontinent wel hebben, iemand die die heeft? Wat een vette set was dat! Normala is het niet echt mijn ding maar dit ging echt goed los!
@mexe heb je wel eens van die site gehoord: google?
doe ik ook niet, maar jij wel een lomp antwoorddjpatt wrote:stel dan ook geen domme vragen
waar dient dit forum voor denk je :')djpatt wrote:zoals vaker gezegd worden sets vaker niet uitgezonden dan wel.Undertaker69 wrote:ik wil die van The Qontinent wel hebben, iemand die die heeft? Wat een vette set was dat! Normala is het niet echt mijn ding maar dit ging echt goed los!
@mexe heb je wel eens van die site gehoord: google?