Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben op zoek naar setjes met Early Hardcore. Ik ben zelf totaal niet bekend op dit gebied, maar vind het stiekem wel ontzettend tof. Ik vind bijv. deze heel erg vet, hardcore/steffnov-and-now-for-something-a-bit-different-t38047.html . Geen idee of dit wel als echte early beschouwd word, maar platen als vind ik dan echt het lekkerst. Ik hoor het wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is geen early hardcore maar je bedoelt meer hardcore rond de periode 2004-2008.
Q-Base had hier afgelopen jaar een stage voor (Paradox stage) probeer die setjes anders eens.

https://soundcloud.com/qdance/sets/q-base-2013-paradox

En als ik zo vrij mag zijn om een eigen setje aan te bevelen, dit zit denk ik ook wel in het genre wat je zoekt:
hardcore/the-constructor-hardable-5-t16926.html
Een tijd geleden gemixt, was er wel tevreden over, al gaat de bpm misschien iets te snel (te veel) omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Early Hardcore beschouwt men als hardcore uit de periode 1994 tot en met 1998.

Voor die periode schaart men het vaak onder Oldschool / Classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij noemen ze 't vanaf 2000 ofzo millenium hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Volgens mij noemen ze 't vanaf 2000 ofzo millenium hardcore?


Klopt inderdaad, maar aangezien bijvoorbeeld de door Jurheinen genoemde Noize Suppressor - Era uit 2007 komt, wist ik niet precies hoe rekbaar het begrip millennium hardcore is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Top! Bedankt voor de reacties, ik ga ze checken! En ik ben inderdaad nog in die Paradox bunker geweest. Ging knoepertje hard ^^
Forumoverzicht » Livesets » Gezocht