Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 14:10 
 

Aanwezig met Vik & Gangsterdwerg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dank je de koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht ben ik hier ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ze Kronos, Drone en Raxtor nou eens vervingen door Activator, Technoboy en Tuneboy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:29 
 

Vik schreef:
Unleashed schreef:
Als ze Kronos, Drone en Raxtor nou eens vervingen door Activator, Technoboy en Tuneboy :P

Ja goed idee, want die zitten inderdaad ook bij Unite Records. :P

pecola-tje schreef:
Wellicht ben ik hier ook bij.

Gewoon gaan Markje :D


Pas toen ik een kaartje kocht van de week kwam ik erachter dat het helemaal geen mini X-Qlusive Zatox is maar een Unite Records avond :P.

Vanavond even kijken ofdat ik me kan vinden in de nieuwe italiaanse sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Unleashed schreef:
Als ze Kronos, Drone en Raxtor nou eens vervingen door Activator, Technoboy en Tuneboy :P

Ja goed idee, want die zitten inderdaad ook bij Unite Records. :P

Haha of we gaan bijdehand doen :lol:

Geef toe.. Activator, Technoboy en Tuneboy ipv. die matige Italiaanse B artiesten hadden die line-up een stuk beter gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 13:52 
 

Tjonge jonge wat was dit tenenkrommend slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 16:36 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Zatox has a new project for his experimental music. He presented it yesterday at 'Zatox presents Unite Records'. #Hardstyle



Wat was dit? Weer een nieuwe qult artiest erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dus niet veel gemist zie ik wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Citaat:
Zatox has a new project for his experimental music. He presented it yesterday at 'Zatox presents Unite Records'. #Hardstyle



Wat was dit? Weer een nieuwe qult artiest erbij?


Klonk niet best moet ik zeggen, veel fouten in zun mixwerk.

Rest van de avond was ook niet bijzonder. Wild Motherfuckers draaide leuk en heb Bionical altijd al een keer Live willen horen maar de rest van de avond, mwah..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 22:27 
 

Basshunterzz schreef:
Skyscraper schreef:
Citaat:
Zatox has a new project for his experimental music. He presented it yesterday at 'Zatox presents Unite Records'. #Hardstyle



Wat was dit? Weer een nieuwe qult artiest erbij?


Klonk niet best moet ik zeggen, veel fouten in zun mixwerk.

Rest van de avond was ook niet bijzonder. Wild Motherfuckers draaide leuk en heb Bionical altijd al een keer Live willen horen maar de rest van de avond, mwah..


Eerste 2 uur waren zaaddodend. Ik kende één track (Raging in the Dancehall Coone rmx) en verders was het alleen maar 13 in een dozijn slechte raw hardstyle. Veel kicks sloegen helemaal nergens op, lagen al zo hoog en dan nog verder omhoog pitchen :thumbdown:.

Tatanka was leuk, maar draaide veel te kinderachtig, daarmee bedoel ik platen als Afrika. Zatox had ik nog nooit zo slecht meegemaakt. De typische house remixen kwamen voorbij, waar mijn ergernis voor veel te distorted kicks op een veel te laag bpm naar boven kwam. Verders weer kinderachtige tracks. Alleen de laatste plaat was vet, Orgasmo :loving:.

The R3bels was beter maar wist ook niet aan te slaan. WMF was wel leuk, toppunten Proud to be Loud, Scary Track en Natural Born Raver. Kronos snapte het een stuk beter dan zijn voorgangers en sloot leuk af, maar niet speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor iets was dat dan, het 1e uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wat voor iets was dat dan, het 1e uur?




Dit is de enige plaat die ik me kan herinneren, al ben ik er niet zeker van dat het deze versie was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die act zal dan wel ZATO heten zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatotend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zatotend

Hahahaha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 00:37 
 
Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
Zatotend

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik dank je de koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:06 
 

Vantevoren besloten te gaan, alleen dan op voorwaarde om aardig stronken te worden. Dat was iig gelukt! Ik heb alleen de tracklist van Raxtor opgeschreven al zitten daar aardig wat ID's bij. Eerste halfuurtje was best oke. Die eat sleep rave repeat is inderdaad gedraaid, hij heeft ook nog een ACTI plaatje gedraaid waar ik de naam niet meer van ken. Het was allemaal net niet vet genoeg eigenlijk.

Tatanka en WMF waren echt dol. Perfecte muziek om stronken op uit je dak te gaan :love: Lekker lachen en losgaan op net iets te vrolijke plaatjes van tatanka, en WMF was gewoon gas geven. Wildest, Reaction, Ruby Rain, Wild Wild West, Scary Track (Halloween Edit ofzo), Hardbass Anthem waren prima platen om op los te gaan. Kronos vond ik zelf echt heel erg kut, op kaboom en satana na. Drone deed het nog best aardig, al was er inderdaad vrij veel onbekende shizzle.

Raxtor:

01) Raxtor - ID
02) Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
03) Raxtor - ID
04) Noisecontrollers - So High (Die hij overigens VOOR de tweede climax uitmixte, fucking pauper)
05) TATANKA Project - DJ's Life (Raxtor Remix)
06) Jurgen de Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
07) Raxtor - ID
08) Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance (Alpha Twins & Noisecontrollers Remix)
09) Raxtor - Freedom
10) Raxtor - V.I.B.E.
11)
12) roken uit ellende.
13) Endymion - Raging in the Dancehall (Coone Remix)

En Drone opende met XY volgens mij.


Oh en in de eerste instantie -1 voor de bewakers die actief mensen hun peuk uit lieten drukken, maar +oneindig voor bewaker 1 die de joint alleen uit wilde hebben. Vervolgens dachten we van, ja eeuh en nu? Naar de bewaker gelopen en gevraagd of het in de rokersruimte wel mocht. Dat vond ie geen probleem! :love:

Vervolgens wordt de volgende gedraaid midden in de zaal. Komt bewaker 2, zegt ie, niet aansteken he! Dus toen was de reactie, nee we gaan zo wel naar de rokersruimte. Prima, mocht ook! Viel niks tegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Vantevoren besloten te gaan, alleen dan op voorwaarde om aardig stronken te worden. Dat was iig gelukt! Ik heb alleen de tracklist van Raxtor opgeschreven al zitten daar aardig wat ID's bij. Eerste halfuurtje was best oke. Die eat sleep rave repeat is inderdaad gedraaid, hij heeft ook nog een ACTI plaatje gedraaid waar ik de naam niet meer van ken. Het was allemaal net niet vet genoeg eigenlijk.

Tatanka en WMF waren echt dol. Perfecte muziek om stronken op uit je dak te gaan :love: Lekker lachen en losgaan op net iets te vrolijke plaatjes van tatanka, en WMF was gewoon gas geven. Wildest, Reaction, Ruby Rain, Wild Wild West, Scary Track (Halloween Edit ofzo), Hardbass Anthem waren prima platen om op los te gaan. Kronos vond ik zelf echt heel erg kut, op kaboom en satana na. Drone deed het nog best aardig, al was er inderdaad vrij veel onbekende shizzle.

Raxtor:

01) Raxtor - ID
02) Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
03) Raxtor - ID
04) Noisecontrollers - So High (Die hij overigens VOOR de tweede climax uitmixte, fucking pauper)
05) TATANKA Project - DJ's Life (Raxtor Remix)
06) Jurgen de Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
07) Raxtor - ID
08) Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance (Alpha Twins & Noisecontrollers Remix)
09) Raxtor - Freedom
10) Raxtor - V.I.B.E.
11)
12) roken uit ellende.
13) Endymion - Raging in the Dancehall (Coone Remix)

En Drone opende met XY volgens mij.


Oh en in de eerste instantie -1 voor de bewakers die actief mensen hun peuk uit lieten drukken, maar +oneindig voor bewaker 1 die de joint alleen uit wilde hebben. Vervolgens dachten we van, ja eeuh en nu? Naar de bewaker gelopen en gevraagd of het in de rokersruimte wel mocht. Dat vond ie geen probleem! :love:

Vervolgens wordt de volgende gedraaid midden in de zaal. Komt bewaker 2, zegt ie, niet aansteken he! Dus toen was de reactie, nee we gaan zo wel naar de rokersruimte. Prima, mocht ook! Viel niks tegen :D


Tenenkrommend dat stronken en je jointjes draaien. Is vast je eerste keer geweest, mijn god zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Nazale schreef:
Vantevoren besloten te gaan, alleen dan op voorwaarde om aardig stronken te worden. Dat was iig gelukt! Ik heb alleen de tracklist van Raxtor opgeschreven al zitten daar aardig wat ID's bij. Eerste halfuurtje was best oke. Die eat sleep rave repeat is inderdaad gedraaid, hij heeft ook nog een ACTI plaatje gedraaid waar ik de naam niet meer van ken. Het was allemaal net niet vet genoeg eigenlijk.

Tatanka en WMF waren echt dol. Perfecte muziek om stronken op uit je dak te gaan :love: Lekker lachen en losgaan op net iets te vrolijke plaatjes van tatanka, en WMF was gewoon gas geven. Wildest, Reaction, Ruby Rain, Wild Wild West, Scary Track (Halloween Edit ofzo), Hardbass Anthem waren prima platen om op los te gaan. Kronos vond ik zelf echt heel erg kut, op kaboom en satana na. Drone deed het nog best aardig, al was er inderdaad vrij veel onbekende shizzle.

Raxtor:

01) Raxtor - ID
02) Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
03) Raxtor - ID
04) Noisecontrollers - So High (Die hij overigens VOOR de tweede climax uitmixte, fucking pauper)
05) TATANKA Project - DJ's Life (Raxtor Remix)
06) Jurgen de Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
07) Raxtor - ID
08) Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance (Alpha Twins & Noisecontrollers Remix)
09) Raxtor - Freedom
10) Raxtor - V.I.B.E.
11)
12) roken uit ellende.
13) Endymion - Raging in the Dancehall (Coone Remix)

En Drone opende met XY volgens mij.


Oh en in de eerste instantie -1 voor de bewakers die actief mensen hun peuk uit lieten drukken, maar +oneindig voor bewaker 1 die de joint alleen uit wilde hebben. Vervolgens dachten we van, ja eeuh en nu? Naar de bewaker gelopen en gevraagd of het in de rokersruimte wel mocht. Dat vond ie geen probleem! :love:

Vervolgens wordt de volgende gedraaid midden in de zaal. Komt bewaker 2, zegt ie, niet aansteken he! Dus toen was de reactie, nee we gaan zo wel naar de rokersruimte. Prima, mocht ook! Viel niks tegen :D


Tenenkrommend dat stronken en je jointjes draaien. Is vast je eerste keer geweest, mijn god zeg.


Tenenkrommend als mensen de complete post quoten die gewoon direct erboven staat.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten