Vantevoren besloten te gaan, alleen dan op voorwaarde om aardig stronken te worden. Dat was iig gelukt! Ik heb alleen de tracklist van Raxtor opgeschreven al zitten daar aardig wat ID's bij. Eerste halfuurtje was best oke. Die eat sleep rave repeat is inderdaad gedraaid, hij heeft ook nog een ACTI plaatje gedraaid waar ik de naam niet meer van ken. Het was allemaal net niet vet genoeg eigenlijk.
Tatanka en WMF waren echt dol. Perfecte muziek om stronken op uit je dak te gaan

Lekker lachen en losgaan op net iets te vrolijke plaatjes van tatanka, en WMF was gewoon gas geven. Wildest, Reaction, Ruby Rain, Wild Wild West, Scary Track (Halloween Edit ofzo), Hardbass Anthem waren prima platen om op los te gaan. Kronos vond ik zelf echt heel erg kut, op kaboom en satana na. Drone deed het nog best aardig, al was er inderdaad vrij veel onbekende shizzle.
Raxtor:
01) Raxtor - ID
02) Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
03) Raxtor - ID
04) Noisecontrollers - So High (Die hij overigens VOOR de tweede climax uitmixte, fucking pauper)
05) TATANKA Project - DJ's Life (Raxtor Remix)
06) Jurgen de Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
07) Raxtor - ID
08) Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance (Alpha Twins & Noisecontrollers Remix)
09) Raxtor - Freedom
10) Raxtor - V.I.B.E.
11)
12) roken uit ellende.
13) Endymion - Raging in the Dancehall (Coone Remix)
En Drone opende met XY volgens mij.
Oh en in de eerste instantie -1 voor de bewakers die actief mensen hun peuk uit lieten drukken, maar +oneindig voor bewaker 1 die de joint alleen uit wilde hebben. Vervolgens dachten we van, ja eeuh en nu? Naar de bewaker gelopen en gevraagd of het in de rokersruimte wel mocht. Dat vond ie geen probleem!
Vervolgens wordt de volgende gedraaid midden in de zaal. Komt bewaker 2, zegt ie, niet aansteken he! Dus toen was de reactie, nee we gaan zo wel naar de rokersruimte. Prima, mocht ook! Viel niks tegen