Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Traditions are there to maintain, so on Christmas Day, you can party hard at XXlerator XX-Mas in Matrixx!

Ticketsale start tonight at 19:00 (7PM CEST) at: http://bit.ly/XXl-XXMas13

Line-up:
- Gunz for Hire
- D-Block & S-te-Fan
- Code Black
- DJ Luna & E-Force
- Outblast
- Atmozfears Live
- Rebourne
- Audiotricz
- Focuz
- Hosted by Mc Villain

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ich bin dabei. Davey, jij had een kamer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:47 
 

- DJ Luna & E-Force

Enige wat voor mij interessant is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ich bin dabei. Davey, jij had een kamer toch?

Ja, maar dan ben ik niet in Nijmegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer niet een line-up waarvoor ik naar Nijmegen wil rijden,

vind het maar magertjes dit jaar

en G4H staan echt werkelijk overal tegenwoordig he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken of we hier bij kunnen zijn! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 18:40 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt mij zeker wel prima.
alleen wat een stuk rijden weer vanuit breda #oeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Op de poster vind ik het een beetje op Gunz for Hire invites liken, ze staan nogal op de voorgrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Op de poster vind ik het een beetje op Gunz for Hire invites liken, ze staan nogal op de voorgrond.


Omdat ze veel publiek trekken zet de organisatie ze voorop. In de Line-Up op de poster zetten ze ook de grootste namen bovenaan en geven ze die de grootste lettergrootte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Hehe, ik vind hem wel geestig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog een kaartje te koop. Voor aanschafwaarde, zonder de servicekosten! Kaartje wordt verkocht via Ticketswap.

https://www.ticketswap.nl/tickets/26148 ... ator-xxmas
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten