Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:28 
 

Dinsdag 25 december 2012
22:00 - 06:00
Matrixx Nijmegen

Prijs
Voorverkoop: € 22 ,50

Minimumleeftijd
18

Line-up
Noisecontrollers
Ran-D & Adaro
Coone
Frontliner
Endymion
Live: DV8 Rocks
Audiofreq
Devon K.
Hosted by MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Kut line-up.


klopt! vind die van XX sinterklaas wat leuker!
ga daar maar is een kijkje nemen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook hier aanwezig, laatste kersteditie helemaal kapot gegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Kut line-up.


Dit. Spijtig, want wou 't dit jaar wel eens meemaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 01:36 
 
Hardtraxxer

Ik vind het nog best een vette line-up eerlijk gezegd. Coone en Endymion zijn jammer, maar met de rest kan ik prima leven. DV8 Rocks was heel vet op de Qontinent. :D

Maar waarschijnlijk toch niet aanwezig ivm kerst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 01:03 
 
Hardtraxxer

Zit dan tijdelijk in het appartement van me zus 500 meter de matrixx vandaan... dus moet eigenlijk wel gaan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
Zit dan tijdelijk in het appartement van me zus 500 meter de matrixx vandaan... dus moet eigenlijk wel gaan :innocent:


Afteren bij jou dus? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 14:45 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Kaasboer schreef:
Zit dan tijdelijk in het appartement van me zus 500 meter de matrixx vandaan... dus moet eigenlijk wel gaan :innocent:


Afteren bij jou dus? ^^


Jij wel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Matrixx Beste XXlerator fans,

We betreuren het dat er tijdens XXlerator Sinterklaas op 8 december jl. problemen zijn ontstaan bij de garderobe van de Matrixx. Door het strenge winterweer waren er meer jassen te verwerken dan verwacht. Hier is niet goed op geanticipeerd. Dit is natuurlijk onacceptabel. Een avond feesten behoort zonder problemen en ergernissen te verlopen.

Daarnaast hebben we enkele klachten over de drukte ontvangen. Deze ergernissen proberen we zo goed mogelijk op te lossen.

Daarom zal het maximum aantal bezoekers van de XXlerator edities verlaagd worden. Dit heeft vooralsnog geen consequenties voor de entreeprijzen.

Daarnaast zal de Matrixx op korte termijn enkele maatregelen doorvoeren. Zo zullen er vóór de komende XXlerator editie, op Eerste Kerstdag, speciale airconditioning worden geïnstalleerd in zowel de toiletten als in de lobby, om de temperatuur daar aangenamer te maken.

Ook zal er voor de kerst editie een extra entree worden gecreëerd, met een aparte garderobe, zodat bezoekers zowel bij binnenkomst als bij het weggaan een aparte entree/exit kunnen gebruiken. Zo hopen we lange wachtrijen te voorkomen.

We hopen met deze maatregelen aan jullie wensen te voldoen en nog veel geslaagde XXlerator avonden te organiseren. Mochten jullie na afloop van komende Matrixx evenementen nog vragen/opmerkingen of klachten hebben, horen wij deze graag via [email protected], via twitter (@ClubMatrixx) of via deze Facebookpagina.


Zag dit op pf staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ Als het allemaal ook daadwerkelijk gebeurd, is dit wel klasse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd van organisaties die zoiets publiceren! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik houd van organisaties die zoiets publiceren! (L)

Dit dus. Heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal top , zo hoort dat :thumbsup: Drukte door verbouwen zou ook prima zijn hoor (2e zaal? :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 23:09 
 

koeienvla schreef:
Helemaal top , zo hoort dat :thumbsup: Drukte door verbouwen zou ook prima zijn hoor (2e zaal? :P )

Is niet echt ruimte voor, plus de matrixx is 2 jaar geleden nog verbouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 05:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een belachelijk kutfeest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En, ben erg benieuwd of ze zich aan de afspraak hebben gehouden. Was het uitverkocht rustiger of weer amper te doen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was het wel enorm druk, zoiets zei iemand.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten