nog nooit in matrixx geweest.
Hoe is licht en geluid?
En het belangrijkste de sfeer?!
Hoe is licht en geluid?
Goed Goed Goed alleen beetje warm:Pwrote:nog nooit in matrixx geweest.
Hoe is licht en geluid?
Licht, geluid en de sfeer zijn allemaal retegoed in de Matrixx! Echt een supergoede locatie voor een hardstyle feest!wrote:nog nooit in matrixx geweest.
Hoe is licht en geluid?
Jawel, de beukgoden uit Friesland:worship:wrote:Waarschijnlijk ook wel weer aanwezigvorige week was super. En dit beloofd ook weer super te worden. (daar wil ik wel 300km voor rijden
)
Ik wil ook wel mee hoorwrote:Bijna
Krijg waarschijnlijk wel wat mensen mee, ben toch van plan om te boppen dan
Zeg dat wel ! Jij bobt ?wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300 km?wrote:Waarschijnlijk ook wel weer aanwezigvorige week was super. En dit beloofd ook weer super te worden. (daar wil ik wel 300km voor rijden
)
Ik woon in Heerenveenwrote:300 km?wrote:Waarschijnlijk ook wel weer aanwezigvorige week was super. En dit beloofd ook weer super te worden. (daar wil ik wel 300km voor rijden
)
Waar woon jij dan?
Ik ga ook maar eens even kijken of ik iemand mee kan krijgen, ik ben nog nooit in de Matrixx geweest terwijl er altijd goede feestjes zijn en het maar 20 minuten rijden is
Word moeilijk .. wij hebben zelf al auto's te weinigwrote:Heb je nog plekje vrij in de auto jopsem anders moet ik vanuit sneek met trein
ik snap niet echt waarom xDwrote:dit wordt m ook niet.... Rowwen Heze
Sowieso Masterswrote:Zal em niet worden, masters!!!
waarom dat danwrote:Plannen zijn veranderd ... we gaan nu naar Beatbusters
Ik ben uitgenodigd om naar een verjaardagsfeestje te gaan. De mensen die daar komen die gaan allemaal naar Beatbusters (waaronder ook een paar die voor het eerst kennis maken met een Hardstyle feest) dus wil daar eigenlijk wel bij zijnwrote:waarom dat danwrote:Plannen zijn veranderd ... we gaan nu naar Beatbusters