Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:06 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Line-up
Boven alles draait het bij XXlerator natuurlijk om de beste hardstyle artiesten. Op het verlanglijstje dat XXlerator aan de Sint gericht heeft staan de volgende namen. En aangezien ze erg lief geweest zijn dit jaar, is de kans groot dat zij op 7 december aanwezig zijn in de Matrixx:
- Frontliner
- Brennan Heart
- Crypsis & Frequencerz LIVE
- Chain Reaction
- Da Tweekaz
- Re-Style
- Sound Freakerz
- Devon K.
- MC Da Syndrome

Piet 2.0
Met de Pieten-discussie laaien ook de ‘goede’ ideeën op hoe we Piet in een nieuw jasje kunnen steken zodat hij weer helemaal van deze tijd is: Piet 2.0!
XXlerator roept iedereen op om hier zijn of haar steentje aan bij te dragen en met een zo’n origineel mogelijk Pietenpak naar XXlerator Sinterklaas te komen. Hoe zou Piet er volgens jou uit moeten zien?

Word jij gedurende de avond door de vakkundige jury uitgeroepen tot “Piet 2.0”? Dan win je 2 tickets voor XXlerator Outdoor op zaterdag 10 mei 2014. Lees meer over XXlerator Outdoor op www.XXleratorOutdoor.nl!

Tickets
Kaarten voor XXlerator Sinterklaas kosten €20,- (ex fee) en zijn verkrijgbaar via www.XXlerator.nl en bij alle Primera winkels in Nederland. Let op: de kaartverkoop gaat hard, dus wacht niet tot het laatste moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:08 

Hardtraxx Elite

Niet echt een bijzondere line-up. Maar het is in de buurt, op een datum dat ik toch niks heb, voor een leuk prijsje. Namen waar ik vooral voor kom zijn Crypsis & Frequencerz, Chain Reaction, en Re-Style. De laatstgenoemde nog nooit gezien en erg benieuwd naar.

Kom ik nog mensen van Hardtraxx tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:49 

Lang geleden dat XXlerator echt een vette line-up had. Erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:47 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

helemaal mee eens ! voorgaande jaren vaak spontaan naar Nijmegen geknalt voor een Xxlerator, maar laatste tijd is het echt om te janken helaas :cry:

wachten op Xxlerator RAW dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:39 

Rickzel schreef:
Nazale schreef:

helemaal mee eens ! voorgaande jaren vaak spontaan naar Nijmegen geknalt voor een Xxlerator, maar laatste tijd is het echt om te janken helaas :cry:

wachten op Xxlerator RAW dan maar

Same here. Ben er nu zes keer geweest, maar t wordt nu echt schaars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:44 

Donateur

Crypsis & Freqz Live. Hoe werkt dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:53 

TiMOTHYb schreef:
Crypsis & Freqz Live. Hoe werkt dat?

doen ze allemaal van te voren in de studio en on stage drukken ze op play en gaan ze 30 min klappen.

edit: dit is gangsterdwerg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Liveset van Crypsis is echt vet. Frequencerz valt me wat tegen meestal.

Hopen dat Frequencerz dan maar de voorbereiding doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Liveset van Crypsis is echt vet. Frequencerz valt me wat tegen meestal.

Hopen dat Frequencerz dan maar de voorbereiding doet.

Wat xd Hopen dat Crypsis hem voorbereidt bedoel je...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 04:01 

Hardtraxxer

Iemand die toevallig van een kaartje(s?) af moet? :( Wil deze line-up zo dicht bij huis best graag zien namelijk! :x

Alleen jammer dat ik me dat niet eerder had bedacht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 12:13 

Hardtraxxer

Met lage verwachtingen hierheen vanavond. Dan kan het alleen maar meevallen benieuwd naar crypsis vs frequencerz live :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:24 

Hardtraxx Elite

opzich wel zin in, maar ben wel moe. te herkennen aan me adaro t-shirt. ook al komt ie niet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:05 

Hardtraxx Elite

Wat een drukte was hier. Bij Da Tweekaz stond het geluid ook nog te zacht. Dus al met al een slecht begin van de avond. Daarna viel het setje van Brennan Heart mij positief op. Van Crypsis en Freqz vond ik ook erg leuk. Verder heb ik veel in het rokershokje buiten gezeten omdat ik het veelste heet had. Nu toch wel een beetje twijfel bij XXRAW.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten