Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwartiertje op de fiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest :cry:

In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.

Personeelsfeesten :worship: Begrijp je keuze helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest :cry:

In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.


Loop niet zo te trollen! Je gaat gewoon hier naar toe. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan hier naar toe treinen waarschijnlijk, Nijmegen Centraal neem ik aan , en hoe kom je vanaf daar het beste bij de Matrixx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Daveytl schreef:
Dit feest ga ik dus missen i.v.m. personeelsfeest :cry:

In plaats daarvan ga ik dan maar naar Try Before You Die.


Loop niet zo te trollen! Je gaat gewoon hier naar toe. xd

Sorry bro :(

Personeelsfeest gaat toch voor, en er komen nog genoeg feestjes.
Al is het wel doodzonde dat ik hier niet heen kan, zo'n line-up zie je niet zo heel vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Boeie joh zo'n personeelsfeest is ook altijd epic :D
Komen nog feestjes zat ;)

Ik ben intussen druk bezig om weer eens een busje te regelen naar een bekende discotheek, maar dit lijkt toch net iets te kort dag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:46 
 

Kaartje maar alvast gehaald, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 21:59 
 

Vik schreef:
93Wesley93 schreef:
Wij gaan hier naar toe treinen waarschijnlijk, Nijmegen Centraal neem ik aan , en hoe kom je vanaf daar het beste bij de Matrixx?


El Mare schreef:
Eventjes aanpassen, want nu klopt het voor geen meter meer :P
Volgens mij gaat er een trein vanuit Tilburg rechtstreeks naar Nijmegen CS, vanaf daar pak je de bus (lijn 2) richting Weezenhof. Volgens mij is de laatste stop voor de Brabantse Poort bijna recht tegenover de Matrixx.

@ Vik

:)

Er is ook een trein-halte op 2 minuten lopen van de matrixx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:12 
 

Nijmegen Dukenburg. Als je vanuit tilburg komt, overstappen in den bosch op de stoptrein richting Nijmegen. De overstap is wel taai, dikke 20 minuten. En je moet oppassen dat je stoptrein wel rijdt, als je na 10en gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:12 
 

Vik schreef:
Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal! :oh:

Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Vik schreef:
Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal! :oh:

Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).


best te doen??!! ik vond t echt pure aids! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:17 
 

mr_vertigo schreef:
Banaanslak schreef:
Vik schreef:
Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal! :oh:

Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).


best te doen??!! ik vond t echt pure aids! :P

Haha xd Ik vond het wel een lekker verfrissende wandeling na zo een avondje stampen en zweten daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:31 
 

Banaanslak schreef:
Vik schreef:
Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal! :oh:

Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).

15 min? Loop je wel hard die 5 kilometer, of liep je op doping? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:33 
 

Almighty schreef:
Banaanslak schreef:
Vik schreef:
Serieus ja? Hoe heet dat station dan? Dat is wel echt ideaal! :oh:

Hm, geen idee meer. Maar toen ik naar de matrixx ging reisde ik eerst naar Nijmegen centraal en vanaf daar kon je dan een sprinter pakken die daar stopte.
De eerste trein die daar 's ochtends komt komt pas om half 9 ofzo, dus wij waren toen in de ochtend van de matrixx naar Nijmegen centraal gewandeld wat opzich best te doen was (15 minuutjes lopen, gewoon het spoor volgen).

15 min? Loop je wel hard die 5 kilometer, of liep je op doping? :P

Lange benen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was sowieso een half uur Banaan. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:50 
 

Hm oké kan best, ik vond het best meevallen weet ik nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso véél te snel voor een slak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 22:55 
 

Ik ben dan ook een banaanslak op wielen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Nijmegen Dukenburg. Als je vanuit tilburg komt, overstappen in den bosch op de stoptrein richting Nijmegen. De overstap is wel taai, dikke 20 minuten. En je moet oppassen dat je stoptrein wel rijdt, als je na 10en gaat!


Ik zou dan dus gewoon mijn tip opvolgen, pak lijn 2 richting Weezenhof vanaf Nijmegen CS en stap 1 halte voor de Brabantse Poort uit, volgens mij bijna recht voor de XX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Hm oké kan best, ik vond het best meevallen weet ik nog.

Vond het echt een tering eind, had echt zin om te slapen :sleep: xd Ga denk ik in mijn eentje naar Nijmegen, kom op het feest sowieso genoeg mensen tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er naar uit dat ik ook maar met 1 of 2 vrienden ga. Maar goed maakt me niets uit eigenlijk, mag dit sowieso niet missen. En er stuitert daar idd nog genoeg ander bekend volk rond. :D

Lang geleden dat ik getreind heb naar een feest, wordt meteen weer een ritje van 3-4 uur. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 11:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ben hier wss wel bij als het meezit, de vorige keer was tog wel het hardste feestje wat ik heb gehad in de matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt echt puur genieten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dit wordt echt puur genieten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er toch nog bij :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten