Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe mijn Loudness shirt aan, dan ben ik ook wel herkenbaar lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes heb er weer zin in! :woot: En hier representerend met m'n Jack of Sound shirt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Jack of Sound
Want to hear some hardstyle classics? make sure you'll be at XXlerator at 22:00!! :)

Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Straks de trein in op naar Nijmegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen vanavond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat sowieso goed komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Veel plezier iedereen vanavond! :thumbsup:

Danku :thumbsup:
Ik heb gewoon een groen iets aan niks opvallend dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat helaas niet door, ben nog wat grieperig en heb afgelopen tijd genoeg feesten gehad dat ik nou eventjes de rust pak, ook niet slecht dacht ik zo :thumbsup:

Mensen, veel plezier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben er onverwachts ook. Funky Fusion shirt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Was een heel mooi feestje :thumbsup: :woot: zit nu nog steeds in de trein en nog een uur te gaan :') dan slapen en optijd eruit voor voetbal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ben er onverwachts ook. Funky Fusion shirt :)


Shiiiiiit, ik was er redelijk onverwachts niet. Had je graag weer gesproken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Teknizion schreef:
Ben er onverwachts ook. Funky Fusion shirt :)


Shiiiiiit, ik was er redelijk onverwachts niet. Had je graag weer gesproken :).

Hoezo ben jij niet gegaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alle vrienden van ekkel haakten af, waardoor we nog maar met zn 2en zouden gaan. Benzine kosten werden hem te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah echt? Jammer man. Heb zelf ook anderhalf uur moeten rijden maar het was het waard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 15:26 
 
Hardtraxxer

heb me behoorlijk vermaakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net wakker geworden met een overwinning voor Ajax om m'n oren en gedachtes aan een moeilijk vet feest gister! Hoofdrol voor Zany himzelf, wat een geweld!!! :woot: Wat een set!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een vet feestje! :D Over het algemeen een goede sfeer en ook nog wat nieuwe Hardtraxxers ontmoet, was erg gezellig! Jack of Sound was een goede opener! Paar oude knallers, maar ook z'n eigen tracks. Daarna Toneshifterz, was denk ik de slechtste set van de avond. Stuk of 5 nieuwe tracks die allemaal veel op elkaar leken. Verder wel wat bekende tracks van hunzelf zoals Dead Of The Night, Fearul Symmetry etc. Noisecontrollers was gewoon weer zoals verwacht, best saai dus. Wel leuk dat ze Be As One draaide. Toen was The Pitcher aan de beurt. Was een lekkere set! Begon wat zachter en daarna werden Ain't Nobody, Kick It To The Bone, Dominator Remix en zelfs Torture gedraaid, was heel vet. Daarna de held van de avond, Zany. Wat een set was dit zeg. Knaller na knaller en het bleef maar doorgaan. Enige minpunt in de set was Rawstyle, verder was het echt bruut. Ook nog 2 hele dikke nieuwe tracks gehoord. Zany & The Beholder LIVE was ook echt HEEL dik, jammer dat er toen weinig sfeer meer in het feest zat. Midnight, Who Want's This, Annihilating, Do You Want Heavy... Ze kwamen allemaal voorbij! :woot: B-Front was daarna aan de beurt. Opende met Future Shock, daarna nog wat iets zachtere tracks en toen begon het geweld met 1001 Nights, Magic, Everything Changes, For The Girls, nog een nieuwe track en het ziekste van de hele avond: Pattern 2, Midnight Freaks en Psycho achter elkaar! :worship: 3 van de ziekste tracks van het moment achter elkaar, echt gruwelijk. Daarna kwam Vince nog, die op de helft van de set gezelschap kreeg van Zany en Neophyte. Was wel vet, maar ik heb die hele set alleen maar gezeten, ik kon echt niet meer.


Al met al een goed feest gehad! In het begin was het nog wat rustig, maar werd later wat drukker. Niet té druk, gewoon goed. Jammer dat de helft alweer weg leek te gaan bij Zany & The Beholder. Locatie was ook goed. Enige minpunt is dat het geluid echt té hard stond, deed zelfs met oordopjes in nog pijn aan m'n oren af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Nando: Topper! Goede omschrijving van de avond.. En ik vond ook inderdaad, ookal spacede ik 'm tamelijk, dat de zaal die eigenlijk al halfleeg was afbreuk deed aan de sfeer tijdens B-Front.. En als er iemand is die volle zalen verdient is hij 't wel :/

Verder prima avond gehad, lekker door de regen gefietst en paar uurtjes getukt, was gezellig!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond noisecontrollers nog best een lekker setje neerzetten hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was idd een mooi feestje, al met wat bekende Hardtraxxers, oa Nando, Mr Lellebel, Banaanslak (?), Hoofdcoach geknald, en nog een stuk of 6 a 7 "nieuwe" Hardtraxxers ontmoet.
Was gewoon top :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 22:06 
 
Hardtraxxer

Die barkrukken en dranghekken waren wel vervelend! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 02:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een mooie avondje mensen! Heeeeeeeeelemaaaaal los op Midnight Freaks, Pattern 2 en Psycho... ONgelooflijk lekker :yay:
Ontzettend blij was ook met de opening van B-Front, Future shock is echt een verschrikkelijke bazen plaat! M'n maten en ik hoopten heel erg om deze live t horen.
De avond moest wel echt heel erg op gang komen helaas, mede doordat de Toneshifterz echt dramatisch waren, en hun taak niet uitvoerden, waar de Noisecontrollers dat wel deden. De zaal ging los... 't was misschien niet de meest verrassende set, maarja... ze draaien wel goed, en het publiek kreeg energie.

Beste set vd avond... by far... The Big maestro himself, Zany! Fantastisch echt, helemaal top :thumbup:

Leuk om Nando enzo tegen te komen, al moeten Lellebel, Sander M en 't was geloof ik Skedoefloeps ofzo, nog ff wat beuklessen nemen! :yawn: hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard schreef:
Die barkrukken en dranghekken waren wel vervelend! :mad:


Ja hé, en al die kutstatafels in de zaal -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Leuk om Nando enzo tegen te komen, al moeten Lellebel, Sander M en 't was geloof ik Skedoefloeps ofzo, nog ff wat beuklessen nemen! :yawn: hahaha
oohh snapp!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Was een mooie avondje mensen! Heeeeeeeeelemaaaaal los op Midnight Freaks, Pattern 2 en Psycho... ONgelooflijk lekker :yay:
Ontzettend blij was ook met de opening van B-Front, Future shock is echt een verschrikkelijke bazen plaat! M'n maten en ik hoopten heel erg om deze live t horen.
De avond moest wel echt heel erg op gang komen helaas, mede doordat de Toneshifterz echt dramatisch waren, en hun taak niet uitvoerden, waar de Noisecontrollers dat wel deden. De zaal ging los... 't was misschien niet de meest verrassende set, maarja... ze draaien wel goed, en het publiek kreeg energie.

Beste set vd avond... by far... The Big maestro himself, Zany! Fantastisch echt, helemaal top :thumbup:

Leuk om Nando enzo tegen te komen, al moeten Lellebel, Sander M en 't was geloof ik Skedoefloeps ofzo, nog ff wat beuklessen nemen! :yawn: hahaha


Jij was zeker niet nuchter :lol: Man zo'n hele nacht, zonder snoepies is geen doen :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten