Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 13:10 
 
Hardtraxx Newbie

Proberen 12 uur binnen te zijn! Iemand enig idee of het druk word?
Keertje iets rustiger zou niet vervelend zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Matrixx voor mij vanavond.
Zo veel zin in The R3bels! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Prima timetable!

Ben erbij met Marino / Surdus en nog wat grut!

Als je wakker bent kom maar door met je verslag. Ik zit hier op me werk en heb in 34 minuten 1 telefoontje gehad dus kan wel wat leesvoer gebruiken ;) Kom je vanavond nog chille trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben weer helemaal kapot, geen benen meer over! Oftewel was weer super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 15:31 
 

Monsterlijk feestje! Kwamen binnen bij Heatzone, draaiden helaas een kwartier langer - t mixwerk en de trackkeuzes waren niet mijn stijl.. Hij lag er geregeld echt goed naast, en je maakt me niet heel blij met Green Stuff en mashup van psyko sukkels.. Maar goed toen kwam wildstylez - die viel ook tegen! Mixwerk was niet al te zuiver altijd, zat niet echt een lekkere drive in. TN Who? gehoord, redelijke track. Op het eerste gehoor lijkt het redelijk onsamenhangend. Lekkere reverse bass, maar climax was beetje vaag. Tracks als pulsation, First match 2011, a different story, from within, breathe, atrocious,gimme love, give it up, defqon anthem maakte het niet echt een heel afwisselend setje. Geen stardust / huh / LRNT / kick tool / into the light gehoord.. Jammer - want precies dat lijstje had dus liever gehoord als de andere laatste 5 genoemde tracks.

Ugh, ik ga zwemmen en wiet roken , veel te lekker weer. Vervolg komt nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had er stiekem meer van verwacht. Wat een drukte, dat constantie op en neer geloop van iedereen.. Om ziek van te worden!
En beter leren The R3bels ff mixen want ze haalden echt continu het tempo uit de set, jammer want ze hebben zulke dikke kneiters!

Frontliner was wel echt baas moet ik zeggen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dit hoor ben ik blij dat ik niet geweest ben. Wat een anti-climax zou dat zijn geweest na Loudness :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 21:53 
 

Niet terecht chukkels. Deepack was echt baas, Ran-D was echt megavet.. Achter elkaar Under Attack - Gangsters dont dance - Son Of Torture - The New Shit.. Poe hee! Dat was dikke shit. Wel jammer dat Haunter of the Dark niet was gedraaid. +je voor Drunk as fuck!

Frontliner was echt mega vet, die plaatjes zijn allemaal best vet! Stuk beter als dat van Coone iig. Natuurlijk wel pitchkicks, maar geen on the rise achtige taferelen gehoord. Evil activities was wel kermis hardcore, maar als hardstyle liefhebber is dat toch niet zo erg. Die remix van the challenge is iig beter dan t orgineel, dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 07:41 
 
Hardtraxxer

Na een paar maanden mee lezen, toch maar eens geregistreerd.. om hier te reageren.

Ik vond het echt een geweldig feest! :yay:
wij kwamen binnen toen heatzone al even bezig was,
De enigste die iets wat tegenviel was zatox&the r3bels, maar slecht was het ook zeker niet! (the r3bels zijn wel een stelletje chaggerijnen achter de draaitafel :P )
Heb vooral voorin gestaan, en daar ging het behoorlijk los. er was ook genoeg ruimte voor.
Ik snap de negatieve berichten dus niet, was zeker een goede editie!

14 mei weer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEEEEEEZZZZZUUUSSSSSSS die set van Deepack! Ik was al helemaal naar de tering van Loudness, dat ik die set nog overleefd heb? Het ene naar de andere beukplaat, 't bleef maar doorgaan!! En dan dacht je dat er heel even een heel klein rust momentje kwam, maar dan sloeg de bass alweer erin, en ik hoorde mijn lichaam schreeuwen; ooh fuck, nog again! Heerlijk feestje weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 20:13 
 
Hardtraxxer

de aftermovie!

http://youtu.be/IgqwAJQvtbI?hd=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie!

Alleen "It's on, like Donkey Kong" :') , hehehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb mezelf niet terug kunnen vinden in de after movie! :P

Gaat me vast nog wel keer lukken met m'n wauze kop xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten