Binnengekomen bij Code Black en die was even saai en standaard als altijd, enige pluspuntje aan z'n set was HH- Now Is The Time. Qua ruimte goed te doen en zeker niet zo druk als een eerder bezoek aan XXlerator.
Zatox was goed te doen. Lekkere reverse-track waar ie mee opende en verder niet heel erg gelet op de tracks.
Bij Ran-D & E-Force goed vermaakt vooraan en Adaro & B-Front was ook lekker.
Zonde alleen dat tegen het einde van de set van Adaro & B-Front het geluid flink werd teruggedraaid
Afsluiter met AoF was een beetje een aanfluiting, vond er weinig tempo inzitten en het geluid was dus een stuk minder. Toen maar naar huis gegaan en die CD meegepakt. Echt jaren geleden dat ik zo'n ding in m'n handen heb gehad, zal wel liggen stofhappen in m'n kast, dus maar aan m'n zus gegeven
