Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 10:04 

Hardtraxx Elite

Date: 27-04-13
Price: 20 euro (ex fee)
Including free CD
Open: 22;00 - 06;00

Zatox
Adaro & B-Front
Ran-D Live
E-Force
Art of Fighters
Code Black // Adrenalize // Devon K. // Hosted by MC Villain

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:15 

Hardtraxx Addict

Aanwazig.
Gok dat 't rustig wordt. Ook wel lekker een keer. Lang geleden, wel weer zin in een feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:44 

Hardtraxx Elite

Taxi schreef:
Aanwazig.
Gok dat 't rustig wordt. Ook wel lekker een keer. Lang geleden, wel weer zin in een feestje!

Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:24 

Hardtraxx Newbie

Hier meteen naar toe vanuit Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:19 

Hardtraxx Elite

Hier kun je ook aan de deur kopen neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:56 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Hier kun je ook aan de deur kopen neem ik aan?

Zolang het niet uitverkocht is (wat ik niet verwacht) kun je inderdaad kaarten aan de deur kopen.

Heb er wel zin in, ondanks dat het niet zo heel druk gaat worden, mag ook wel eens in de Matrixx tbh. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

Toch maar kaartjes gehaald, best wel zin in Ran-D, E-Force en B-Front/Adaro. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

Mooi feestje! E-Force en Adaro & B-Front helden!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:18 

Hardtraxxer

Weer een van de betere edities van XXlerator naar mijn mening. Alle setjes waren leuk. Code Black was een mooie inkomer. Zatox draaide ook onverwachts leuk. Vanaf Ran-D live ging het gas goed op en mijn benen waren compleet op toen AoF begon.

Maar wat was het rustig zeg! Nog nooit zo'n lege zaal gezien. Helemaal niet erg natuurlijk, alle ruimte om eens flink los te gaan. En de sfeer zat er ook goed in vooraan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 20:34 

Hardtraxx Veteran

Binnengekomen bij Code Black en die was even saai en standaard als altijd, enige pluspuntje aan z'n set was HH- Now Is The Time. Qua ruimte goed te doen en zeker niet zo druk als een eerder bezoek aan XXlerator.

Zatox was goed te doen. Lekkere reverse-track waar ie mee opende en verder niet heel erg gelet op de tracks.
Bij Ran-D & E-Force goed vermaakt vooraan en Adaro & B-Front was ook lekker.
Zonde alleen dat tegen het einde van de set van Adaro & B-Front het geluid flink werd teruggedraaid :(
Afsluiter met AoF was een beetje een aanfluiting, vond er weinig tempo inzitten en het geluid was dus een stuk minder. Toen maar naar huis gegaan en die CD meegepakt. Echt jaren geleden dat ik zo'n ding in m'n handen heb gehad, zal wel liggen stofhappen in m'n kast, dus maar aan m'n zus gegeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 17:39 

Hardtraxx Elite

Vanaf het begin tot het eind aanwezig geweest, Devon K draaide niet goed vond ik, muziek stond ook nog zacht. Tijdens Adrenalize ging het harder qua volume. En toen begon het feestje eigenlijk bij Code Black. Tijdens AoF eigenlijk maar gaan zitten want de muziek ging veelste zacht. Verder heb ik me top vermaakt en een leuke CD erbij :). En nog wat praatjes gemaakt met Adaro, Adrenalize (volgens mij herkende niemand hem want hij stond eenzaam in een hoekje te genieten van de muziek) Leuk dat de artiesten gewoon door de zaal heen hobbelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:18 

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten