In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar dan
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar dan
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Langere setjes zou ik doen ja 
Iemand nog een kaartje over voor me? 
wrote:In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar dan
wrote:In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar dan
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Ja lacht nu wel maar als dj 2 uur zouden draaien (zoals vroeger bij q-base) zouden er heel veel mensen blij zijnwrote:wrote:In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar danwrote:In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar dan
wrote:Iemand die nog 2 kaartjes ter beschikking heeft?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Maar niet als ze na een uur weer opnieuw beginnen met dezelfde setwrote:Ja lacht nu wel maar als dj 2 uur zouden draaien (zoals vroeger bij q-base) zouden er heel veel mensen blij zijnwrote:wrote:In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar danwrote:In de line-up staat elke DJ twee keer achter elkaar dan
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Partyraisert heeft er ook zin in (zie FB). Hoop overigens wel dat hij maar een half uur krijgt, iets te snel voor mij.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7514599534wrote:Partyraisert heeft er ook zin in (zie FB). Hoop overigens wel dat hij maar een half uur krijgt, iets te snel voor mij.
Haha dat is dan wel weer mooi aan de combi xq holland en partyraiser, denk dat ie wel vette trackjes in elkaar zet
wrote:Iemand nog een kaartje over voor me?
quote van PF:

nee tochRansom draait eerder die avond nog in Geffen van 22 tot 23 zal op zijn vroegst 24 uur zijn. Sound Rush openingsact
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Kom op, denk een beetje na dan weet je toch wel dat de darkraver nooit zal openen.wrote:quote van PF:
nee tochRansom draait eerder die avond nog in Geffen van 22 tot 23 zal op zijn vroegst 24 uur zijn. Sound Rush openingsact
Alsof er ook maar iets logisch iets aan alles wat met freestyle te maken heeft. 
Gewoon afschaffen die ongein.wrote:Alsof er ook maar iets logisch iets aan alles wat met freestyle te maken heeft.
Nou, en ik heb er toch wel een beetje zin in 
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Heuhj, net kaartje gewonnen voor vanavond. Dat scheelt weer in de kosten
B-Front heeft z'n tijd trouwens ook verklapt, voor wie het wil weten zie z'n verhaal op Insta.
B-Front heeft z'n tijd trouwens ook verklapt, voor wie het wil weten zie z'n verhaal op Insta.
wrote:Iemand nog een kaartje over voor me?