Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
kegel77w schreef:
zeke schreef:
misschien dat headhunterz en atmozfears wel vóór 00:00 draaien :)


Ergens hoop ik dat Headhunterz tegelijk draait met Rejecta. Dan zeker even naar Rejecta, ben anders bang dat die zaal propvol komt te staan.


Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Zo populair is hij volgens mij niet, alleen maar omdat Frequencerz 2 tracks van hem draaiden op Qlimax. Ik denk dat veel mensen hem nog niet kennen. Maar aangezien het zijn eerste optreden wordt, is dat nog niet echt voorspelbaar.


Bij velen zijn de platen goed ontvangen, zo ook bij mij. Aangezien zaal 2 niet heel groot is ging ik er van uit. Maar het waren inderdaad maar 2 platen. Toch wel benieuwd of die er meer heeft en naar zijn platen keuze/smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de opzet op deze manier juist eigenlijk wel leuk! Ik vraag me bovendien af of de invloed van Q-Dance zó groot is dat Frequencerz hun merknaam laten gebruiken voor het concept zonder dat zij daarin iets te zeggen hebben. Het lijkt mij dat de Freqz dit toch ook niet zouden pikken?

Desalniettemin kijk ik erg uit naar dit feestje en ben benieuwd wat de avond ons gaat brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
ErikZ schreef:
patrickjumpeen schreef:
En b-freqz dan? xd Kunnen ze het feest niet eens een klein beetje inhet teken van hun carrière maken? Dat zou toch het concept van X-Qlusive moeten zijn, toch geen pusselounge/X-qlusive holland(zonder oranje) gehost door frequencerz :cry: .


Als zij (Frequencerz) dat willen, waarom niet? Juist heel originele insteek, eens wat anders


Ik snap het ook wel een beetje, zoiets past ook wel bij die gasten. Met Ran-d en B-front als voorgaande X-qlusive snap ik ook wel dat het nou iets anders moet. Maarja kom op, het kan toch wel een klein beetje in teken staan van hun carrière. Zet op z'n minst b-freqz erbij en wissel bijv. atmozfears, deetox of headhunterz met artiesten als warface, e-force of n ander artiest waarbij je wel een link met frequencerz kan leggen.


Jezus man, zit azijn in je dieet?
Daarintegen vind ik E-Force en Warface een zware stemmingskiller op een feest met dit thema.

Alleen omdat jij fanboy van hun bent betekend niet dat de rest van de wereld het er mee eens is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben heus niet de enige fan die zo denkt hoor, zieligerd. Mag toch wel mn mening hierover geven, was niet mijn bedoeling om daar jouw popie jopie gedrag mee uit te lokken. Dat jij dit wel een leuke line up vind, prima. Laat mij lekker teleurgesteld zijn.

En trouwens alleen omdat jij warface en e force stemmingskillers vind, mogen ze niet uitgenodigt worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met een pot en een ketel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 22:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik had ook eerder een e-force en warface verwacht maar vind het juist tof dat ze het over een andere boeg gooien. Ook zie ik hier een paar keer de term freestyle voorbij komen, dit snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ook zie ik hier een paar keer de term freestyle voorbij komen, dit snap ik niet.


Waarschijnlijk komt deze associatie door namen als Zaza-Front & Mental Theo/Zany. Moet zeggen dat ik dat ergens wel snap. Echter hoop ik wel dat deze namen snappen dat je hier niet met freestyle rotzooi aan moet komen zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 07:54 
 
Hardtraxx Elite

Mad Krentenbol schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ook zie ik hier een paar keer de term freestyle voorbij komen, dit snap ik niet.


Waarschijnlijk komt deze associatie door namen als Zaza-Front & Mental Theo/Zany. Moet zeggen dat ik dat ergens wel snap. Echter hoop ik wel dat deze namen snappen dat je hier niet met freestyle rotzooi aan moet komen zetten..

Dit zal allemaal wel meevallen denk ik. Als ik de lineup zo zie zit er een hele fijne opbouw in qua hardheid met misschien een uurtje een wat gekker setje tijdens het crazy hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Naïef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Mad Krentenbol schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ook zie ik hier een paar keer de term freestyle voorbij komen, dit snap ik niet.


Waarschijnlijk komt deze associatie door namen als Zaza-Front & Mental Theo/Zany. Moet zeggen dat ik dat ergens wel snap. Echter hoop ik wel dat deze namen snappen dat je hier niet met freestyle rotzooi aan moet komen zetten..

Dit zal allemaal wel meevallen denk ik. Als ik de lineup zo zie zit er een hele fijne opbouw in qua hardheid met misschien een uurtje een wat gekker setje tijdens het crazy hour.

Je hebt ook nog Plug & Play en Ransom in zaal 2 en als je de trailer bekijkt, wordt het een en al gekkenhuis met opblaasdieren etc. Logisch dat dit met freestyle geassocieerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Naïef.

Dat sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

een soort Power Hour in de HMH :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou er een kans zijn dat er een b-freqz vs phuture noize setje komt? :$ Vanwege hun nieuwe track samen en die insta post laatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Jezus man, zit azijn in je dieet?

Ik word oprecht zó moe van dit soort comments. Zo ongeveer de makkeijkste manier om iets weg te zetten zonder er inhoudelijk op in te gaan. Hou dat domme gedoe lekker op Facebook ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aj moe bun moj sloapn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:38 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
aj moe bun moj sloapn

Nederlands aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Alm1ghty schreef:
aj moe bun moj sloapn

Nederlands aub

assie moe ben moeje slape
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorrysnorry miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Alm1ghty schreef:
aj moe bun moj sloapn

Nederlands aub

Als je moe bent moet je slapen, Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Alm1ghty schreef:
aj moe bun moj sloapn

Nederlands aub


Bist du nog waol heulmoal zuuver in de panne? Ie zult hum een cent geven domme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 22:10 
 
Hardtraxx Elite

Grappig dat de breezertaal weer helemaal terug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 15:37 
 
Hardtraxxer

Wat voor flesjes water hebben ze in de afas live? weet ik welke dop ik mee moet nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 18:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Grappig dat de breezertaal weer helemaal terug is.


Bist duulek n lulbuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 02:33 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat Zany solo wel gewoon oude Fusion platen (met name) zullen zijn. Althans mag ik toch hopen. Aangezien ook al crazy hour is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Denk dat Zany solo wel gewoon oude Fusion platen (met name) zullen zijn. Althans mag ik toch hopen. Aangezien ook al crazy hour is.


Zo vaak zie je Zany niet meer op grote podia, zie het zo gebeuren dat hij gewoon z'n huidige dingen gaat draaien...

Vreet Spirit kun je iig al blind invullen (en dat is goud :lol: )
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten