Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 12:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

X-periment Reunion

Op vele verzoek is het dan zover, de mannen van
X-periment komen weer bij elkaar om een vet feestje te geven.
Op zaterdag 18 april gaan de deuren van discotheek the Energy in Budel weer open voor een geweldige nacht met de vetste muziek uit het begin van deze eeuw. De line-up is om te smullen en staat garant voor een nacht vol met herinneringen aan het begin van dit millennium.

Noteer deze datum dus zeker in je agenda.

Millenium sounds by:

> Dj Jeckle
> Dj Adrenalin
> Dj Sceletor vs. D-Spirit
> Dj Buzz Fuzz vs. Steef-O
> Dj Vince
> Dj Promo

https://www.facebook.com/events/925413694159056/

> Voorverkoop via de onderstaande link is gestart:
https://shop.ticketscript.com/channel/w ... anguage/nl
vvk: € 10,- deur € 15,-

> Ook voorverkoopkaarten verkrijgbaar
bij De Bonte Os en T Buulke Cafetaria

> Legitimatie verplicht
> Open van 22:00 - 04:00 uur
> Toegang tot 02:30 uur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Timetable:

22.00-23.00 Adrenalin
23.00-00.00 Vince
00.00-01.00 Buzz Fuzz vs Steef O
01.00-02.00 Jeckle
02.00-03.00 Promo
03.00-04.00 D-spirit vs Sceletor

:clap: :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten