CRO, kerel, van harte gefeliciteerd. Ook ik had meegedaan met, in mijn ogen, een leuk verfrissend mixje maar als ik die van jou hoor dan snap ik de keuze van onze gezellige drollen. De tandjes wat een complete chaos en ellende haha. Dat je dit uit je vingers krijgt, wat een fantastische muzikale gruwelwrote:Bedankt gabbers. Heb er onwijs veel zin in, vind dit soort dingen echt top.
Gezellige Downtempo by CRO (Wish Outdoor Contest)
Geniet van m'n contest mixje
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Zaterdag aanwezig
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 16 hours ago
Hier nog iemand geweest?
Gezellige Uptempo b2b Dirk van Duijvenbode b2b Flemming.
Die hadden wij ook niet helemaal zien aankomen.
Prachtige dag
Prachtige dag
Zijn hier beelden van en zeg aub jawrote:Gezellige Uptempo b2b Dirk van Duijvenbode b2b Flemming.
Prachtige dag
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Automatisch met de piele feesten! Heel gezellig.wrote:Gezellige Uptempo b2b Dirk van Duijvenbode b2b Flemming.
Prachtige dag
Was erg gezellig vrienden, bedankt voor de mooie kans en alle gezelligheid

Hij heeft blijkbaar heel random 2 samples in de lijst gezet, heb er meer gebruikt maar ik vind het wel prima
Ondanks wat kleine technische mankementen ging het draaien verder wel soepel, de tent liep ook al redelijk snel vol gelukkig.

Hij heeft blijkbaar heel random 2 samples in de lijst gezet, heb er meer gebruikt maar ik vind het wel prima
Hahaha kakhoofd, echte classic net aan gemist zo te zien.wrote:Was erg gezellig vrienden, bedankt voor de mooie kans en alle gezelligheid
Hij heeft blijkbaar heel random 2 samples in de lijst gezet, heb er meer gebruikt maar ik vind het wel primaOndanks wat kleine technische mankementen ging het draaien verder wel soepel, de tent liep ook al redelijk snel vol gelukkig.
Er gaan geruchten dat de magiër ook gelijk even de cue knop weg heeft gegoocheld
Kleinigheidje hou je tochwrote: Hahaha kakhoofd, echte classic net aan gemist zo te zien.
Er gaan geruchten dat de magiër ook gelijk even de cue knop weg heeft gegoocheld
Tuurlijk Amigo!wrote:Zijn hier beelden van en zeg aub jawrote:Gezellige Uptempo b2b Dirk van Duijvenbode b2b Flemming.
Prachtige dag
View on Instagram
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Geweldige zondag! Dikke sets, goede sfeer! En aftershock ontmoet dus helemaal mooi 
Who was there
Nobody has said they're going yet.