Als newbie moet je je plaats kennen 
sorry big boywrote:Als newbie moet je je plaats kennen
sorry big boywrote:Als newbie moet je je plaats kennen
@4:10 ook robkewrote:View on YouTube
yeehaa, sta op aftermovie ook nog is
0:25 zie je iemand naar ingang lopen, met vest (grijs) dat ben ik!!
Haha ik ken die gast serieus van vroeger.wrote:die @ 3:43 lijkt een beetje op NandoAlleen dan wat langer en met meer haar
![]()
Maar vette aftermovie!
van het jumpen hahawrote:Haha ik ken die gast serieus van vroeger.wrote:die @ 3:43 lijkt een beetje op NandoAlleen dan wat langer en met meer haar
![]()
Maar vette aftermovie!Dat is Dr Phunk, jump / tek DJ en producer.
ik ga kijken of dat gaat lukken.. maar reken er maar niet op.. heb daar niet zoveel materiaal van aangezien ik niet kon filmenwrote:View on YouTube
![]()
Nu nog de Degos & Re-Done vs Thera film fragmenten.. want DIE waren er dus ook nog
wrote:ik ga kijken of dat gaat lukken.. maar reken er maar niet op.. heb daar niet zoveel materiaal van aangezien ik niet kon filmenwrote:View on YouTube
![]()
Nu nog de Degos & Re-Done vs Thera film fragmenten.. want DIE waren er dus ook nog
Haha vette aftermovie!! Ik ben die gast op 1.14 met die zonnebrilwrote:wrote:ik ga kijken of dat gaat lukken.. maar reken er maar niet op.. heb daar niet zoveel materiaal van aangezien ik niet kon filmenwrote:View on YouTube
![]()
Ah boeiend man... short movies zijn ook aftermovies..
Thera zei al dat je traag zou zijn
Ik heb nog wel gefilmd, maar dat is meer prive footagewrote:heb daar niet zoveel materiaal van aangezien ik niet kon filmen