Aardig dichtbij voor mij en net na de tentamenweken, dus grote kans op aanwezigheid 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Serieuze optie, alleen jammer dat het helemaal in Beek & Donk is en het openbaar vervoer daardoor best klote is. Dus beter ken ik ergens blijven pitten, anders ga ik wel met de auto of waterfiets ofzo...
Idd wij gaan ook met zn 2e..moet hier gewoon bij zijnwrote:Ga hier wel in m'n eentje heen, kom vast wel bekende tegen. Deze lijnup wil ik gewoon niet missen, al m'n helden staan er.
Geinig! Kom wel even een kijkje nemen gok ik zo
.
zooo dikke line up
ga wel ff kijken of ik mensen mee kan krijgen en anders ga ik misschien ook wel in me eentje
kom vast wel mensen van hardtraxx tegen
ga wel ff kijken of ik mensen mee kan krijgen en anders ga ik misschien ook wel in me eentje
kom vast wel mensen van hardtraxx tegen
Gaan we samen, jij bobtwrote:Zit precies met hetzelfde dilemma.wrote:wil hier wel graag heen, alleen weet ik bijna zeker dat ik niemand meekrijg en het is ook nog eens kut met vervoer aangezien het 2 uur snachts is afgelopen
Wil hier echt heel graag bij zijn na het zien van de line-up.
Ziet er zekers vet uit...alleen nu nog iemand vinden die ook gaat en met wie ik mee kan rijden 
Deze video is privéwrote:View on YouTube
Op partyflock staat dat The Machine op de main staat 
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Jezus. Dat gaat ook elke keer fout zeg. Gisteren stond hij nog als Hitmachine, daarna verwijderd en nu dus Main....wrote:Op partyflock staat dat The Machine op de main staat
Al meer info? Vrijwel zeker dat ik ga maar als TMS met lagere prijzen komt wacht ik daar even op.wrote:Is wel altijd uitverkochtwrote:nu wordt het toch zeker wel optie om hier heen te gaan![]()
is Wish snel uitverkocht altijd?Maar omdat wij ook iets voor de luisteraars willen doen zullen wij een actie doen met verlaagde ticketprijzen
Van het weekend meer info!
Wil hier ook graag naar toe, heerlijke line up!
Even wat regelen juultjewrote:Wil hier ook graag naar toe, heerlijke line up!
Sorry jongens, had het erg druk en mijn laptop staat nog in de studio.. maar check jullie pm 
ben heel benieuwd naar het filmpje 
Whoe, dankzij Sainen (en Tita) ben ik er bij 
Wordt waarschijnlijk geen defqon dan, zo zie je maar dat een goede line up heel wat kan betekenen
Wordt waarschijnlijk geen defqon dan, zo zie je maar dat een goede line up heel wat kan betekenen
Kom er net achter dat ik 2-7 al een feest heb hier
Al zou ik wel overdag kunnen komen tot uurtje of 9. Maarja dan mis ik het leukste
Even nadenken.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het nieuws was.wrote:Sorry jongens, had het erg druk en mijn laptop staat nog in de studio.. maar check jullie pm
Dit gaat voor mij wel een zekerheidje worden.
We zijn even de actie aan het testen, als het goed werkt krijgen jullie vanavond het nieuws te horen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.