Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 13:17 
 

Vanaf nu is het dus weer aftellen geblazen tot zaterdag 16 mei, de dag waarop we keihard feest vieren op de Wijthmenerplas in Zwolle! Verwacht dit jaar nog meer gekkigheid, grote artiesten en wilde momenten. Of je nou van house, (raw)hardstyle, freestyle, techno of salsa houdt, Wildness Festival is één grote bonte verzamelplek waar al het beste bij elkaar komt! Stap een dag lang uit de dagelijkse realiteit en verdwaal in de kleurrijke, muzikale, wondere wereld die Wildness Festival heet!

Line-up:

➜ LINE UP SUPERBASH MAINSTAGE

Atmozfears
Bass Modulators
Brennan Heart
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Donkey Rollers Live
Dymonic
Energyzed
Frequencerz live
Frontliner
Goatbusters
Noisecontrollers
MC Da Syndrome

➜ LIPGLOSS MAINSTAGE

Don Diablo
Sick Individuals
Firebeatz
Thomas Newson & Marco V
East & Young
La Fuente
Mick Monday
Pep & Rash
Sandro Silva
MC: Stretch

➜ LINE UP SUPERBASH RAW:

Radical Redemption
Moridin Live
Phuture Noize
Jack of Sound
Theracords Live (Thera . Delete . Project Exile)
Degos & Re-Done vs Prefix & Density
Requiem vs Jason Payne
Act of Rage
Stereotuners
In-Phase
Proto Bytez
Resonance
MC Renegade

➜ LINE UP FREESTYLE MANIACS:

Darkraver
Deepack
Bass D
Dr. Rude
Freestyle Maniacs
Pavo, Pila & DHHD (early hardstyle set)
Dutch Movement
Potato
Speakerfreakz vs. Royal S
Da Pauli
MC The Russian

➜ CANNONBALL

Acids
Electrick Heroes
Lady Bee
Skitzofrenix
The Flexican
The Million Plan
Tony Junior
Vato Gonzalez
Rap: Kraantje Pappie
Zang: Ronnie Flex
MC: Marboo
MC: Sef
MC: Sherlock
MC: Tjen

➜ DEEP TECHNO

Egbert LIVE
Remy
Ramon Tapia
Roger Martinez
Juan Sanchez
Roy El Kei
Joshua Kayn
MC Marxman

➜ RADIO DE ROZE PANTER

Tropisch Tuinieren met Ricardo
Mikey Nice Disco Bingo
De Ark van Noach: Beestenbende
Mikey Nice Disco Bingo
Het Vieze Schuurfeest
Let's Go Banana's
Voor Het Zingen De Kerk Uit
>> PLUS
Rondje om de Kerk
Biechthokje

➜ SALSA PLAZA

Workshops by Fuerza de la Salsa:
Salsa, Merengue en Kuduro
DJ’s (style: o.­a.­ Salsa, Merengue, Moombathon &­ Reggaeton)

➜ WILDERNIS

Captain Morgan Cave
Secret Area
Karaoke
Aerobics met Jane Fonda
Beschermde diersoorten
Watergevechten
Photoboothbus
Confetti douches
Schmink hoekjes
Opblaasattracties
Knusse kampvuurtjes
Zweefmolen
Theateracts
Spectaculaire vuurwerkshows
Knutselen en aanklooien met Theo &­ Thea
Verkleedpaleis

➜ PRIJZEN
Earlybird: € 34,50 ex fee (beperkt beschikbaar) (uitverkocht)
Discount: € 39,50 ex fee (na earlybird beperkt beschikbaar) (bijna uitverkocht)
Regular: € 44,50 ex fee
Consumptiemunten (20x): € 47,00 ex fee (dit is geen entreeticket)

Aftermovie 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaa, echt ontzettend veel zin in dit feest!!
Net als vorig jaar zelf weer draaien in de Superbash Raw, dit keer als Resonance! :woot:
Graag ook hetzelfde weertje dan afgelopen jaar, dat was helemaal top. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer aanwezig! Leuke line up, nu idd hopen op het weer van vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:23 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de timetable hier een daar wel wat onlogisch. En valt proto bytez onder Raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

In-phase ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 13:22 
 

Ik snap ook niet wat Proto Bytez en In-Phase daar doen :D Maar wie weet verrassen ze juist daarom wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben nog even in discussie met het vrouwtje om hier toch even een bezoekje aan te brengen :P :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Adrenalize ook wel eens op een raw-feest gezien. Was wel een WTF-momentje toen hij opeens Minus Militia platen en Bolivia ging draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik heb Adrenalize ook wel eens op een raw-feest gezien. Was wel een WTF-momentje toen hij opeens Minus Militia platen en Bolivia ging draaien


Not sure if srs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Chroman schreef:
Ik heb Adrenalize ook wel eens op een raw-feest gezien. Was wel een WTF-momentje toen hij opeens Minus Militia platen en Bolivia ging draaien


Not sure if srs?

Jup, heeft ie echt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Chroman schreef:
Ik heb Adrenalize ook wel eens op een raw-feest gezien. Was wel een WTF-momentje toen hij opeens Minus Militia platen en Bolivia ging draaien


Not sure if srs?


https://partyflock.nl/party/279004:The-Future-of-Hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem op Invictus de laatste 10-15 minuten gezien. Toen draaide hij achtereenvolgens Be Prepared, The Source Code of Creation, Spacer en Bolivia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 22:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ik snap ook niet wat Proto Bytez en In-Phase daar doen :D Maar wie weet verrassen ze juist daarom wel!


Gaat goed komen :beer: We gaan iig ook weer eens in de oude doosch met hardere tracks duiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Gaat goed komen :beer: We gaan iig ook weer eens in de oude doosch met hardere tracks duiken


Dat gaan wij het eerste uur als Resonance ook doen, wees er dus vanaf 12 uur al bij mensen!!
Hopelijk houdt dat zonnige weer van dit moment ook nog een dagje langer aan dan ze nu voorspellen...
Ik heb er in ieder geval wel ontzettend veel zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 11:49 
 

Wat een heerlijk feest was dit zeg :oh: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topdag gehad!!
Zelf de Superbash Raw area mogen openen en vervolgens de rest van de dag genoten van het feest zelf.

Toen het eenmaal droog werd vanaf een uur of 3 voornamelijk op de Superbash Main geweest, waar een aantal heerlijke sets voorbij kwamen. Met name Bass Modulators, DBSTF, Noisecontrollers Frequencerz en Crypsis waren ontzettend goed!

Dit was de tracklist van onze eigen set:
01. Headhunterz & Wildstylez - Blame It on the Editz
02. 2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
03. Noisecontrollers - Aliens
04. Psyko Punkz - Overclipping
05. Frequencerz - Driver
06. Noisecontrollers - Gaia 2008
07. Resonance - Psyko Punkz Mash-Up
08. Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
09. Chain Reaction - Answers
10. Crypsis - The Demand
11. Zany & Ran-D ft. Nikkita - Son of Torture
12. Zatox & Nikkita - Poltergeist
13. Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)
14. Tatanka & Zany ft. DV8 - Connection
15. Alpha² - Fragile
16. Ryfle - Seid Ihr Ein Follower (Mash-Up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke lijst :drool:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten