Geck-o schreef:
Het was rustig maar ik heb weer genoten van het draaien

20 tracks in een uurtje geperst, telde ik

Waren idd minder mensen dan ik had verwacht.
Gezellige avond gehad, ook tof dat je al in het publiek stond voor je moest draaien.
GeNoMe en Murcie jullie nog genoten? Waar stonden jullie de hele avond?
Geck-o schreef:
Trouwens vanuit de DJ booth klonk het alsof er soms een limiter nogal vreemd insloeg, maar misschien lag dat aan de boxen die daar stonden. Was dat op de dansvloer wel gewoon goed?
Ik heb niks gemerkt denk dat het wel mee viel, of is voorbij me gegaan.