Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

What The Fuq?! - Hardstyle Before Halloween

Na een groot succes van het eerste Hardstyle feest vind vrijdag 26 oktober een tweede editie plaats van What The Fuq?!

Hardstyle en Rawhardstyle met zowel regio als Nederlandse op dj's zullen de tent weer op z'n stelten zetten.

Line-up
Bakero
D-Droned
Geck-o
Massimo Fuerza
Tartaros
The Emperador
The Rawraver
The Vinyl Pimp
Zapatero
MC: The Russian

Prijzen
Early bird: € 6,95
Voorverkoop: € 8,-
Deurverkoop: € 12,-

Tickets via https://partyflock.nl/party/223532:What_The_Fuq.html
Of via Argus Events @ Facebook

Be there

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=07bU1aII ... detailpage


Leeftijd: 16+
Vrijdag 26 oktober 2012
Tijd: 21:00-02:00
Locatie: Podium Argus Alkmaar (sperwerstraat 15, 1826 KL Alkmaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:29 
 
Hardtraxxer

5 minuten rijden, dus wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
5 minuten rijden, dus wel aanwezig :)

Zie ik je daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:36 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Murcie schreef:
5 minuten rijden, dus wel aanwezig :)

Zie ik je daar.


Top :thumbup:
Niet de beste locatie, maar wel een heerlijke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
mikeee schreef:
Murcie schreef:
5 minuten rijden, dus wel aanwezig :)

Zie ik je daar.


Top :thumbup:
Niet de beste locatie, maar wel een heerlijke line-up!

Altijd wel gezellig daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is even kijken of dit makkelijk met vervoer is...

EDIT: laat maar is maar tot 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kom denk ik met D-Droned mee, even een paar dansjes wagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ik kom denk ik met D-Droned mee, even een paar dansjes wagen ^^

gezellig ^^

teupie schreef:
Is even kijken of dit makkelijk met vervoer is...

EDIT: laat maar is maar tot 2

Doe je bij mij toch een biertje na woon er 5 minuten lopen vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:52 
 
Hardtraxx Newbie

Ja word gekkehuis! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:57 
 

Bubje schreef:
Ja word gekkehuis! :D


Prima lineup, het is dat ik dan niet kan. Maar ik moet toch weer eens een kijkje nemen daar in de toekomst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Morgen :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:35 
 
Hardtraxxer

Nog mensen die hier nog meer heen gaan?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 10:29 
 
Hardtraxx Newbie

Ja hiero! 2 min op de fiets naar o.a. Tartaros en Geck-O sla ik natuurlijk niet over :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het was rustig maar ik heb weer genoten van het draaien :D 20 tracks in een uurtje geperst, telde ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 12:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Trouwens vanuit de DJ booth klonk het alsof er soms een limiter nogal vreemd insloeg, maar misschien lag dat aan de boxen die daar stonden. Was dat op de dansvloer wel gewoon goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Het was rustig maar ik heb weer genoten van het draaien :D 20 tracks in een uurtje geperst, telde ik :P
Waren idd minder mensen dan ik had verwacht.
Gezellige avond gehad, ook tof dat je al in het publiek stond voor je moest draaien.

GeNoMe en Murcie jullie nog genoten? Waar stonden jullie de hele avond?


Geck-o schreef:
Trouwens vanuit de DJ booth klonk het alsof er soms een limiter nogal vreemd insloeg, maar misschien lag dat aan de boxen die daar stonden. Was dat op de dansvloer wel gewoon goed?

Ik heb niks gemerkt denk dat het wel mee viel, of is voorbij me gegaan.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten