Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:

Dit mag wettelijk gezien niet eens.


Volgens mij heeft ons Stef / Grim hierover ook iets al over verteld. Zelfs ook bij Rebirth toen des tijds


Klopt. Ik had het de afgelopen maanden nog eens nagekeken en een Amerikaans bedrijf er op gewezen. Was toen binnen het uur aangepast. :thumbup:

Je moet namelijk expliciet toestemming geven voor een nieuwsbrief en dit mag niet aan iets anders gekoppeld worden zoals de algemene voorwaarden. Als je dat doet word je de keuze ontnomen om te kiezen of je een nieuwsbrief wilt of niet.

@Rebirth Events

EDIT: het is vrijdagavond dus we gaan er gestrekt in met beide benen

Citaat:
Recital 43 discusses freely given consent. It explains that you must get separate consent for each data processing operation. So if you want their email address for marketing purposes and their IP address for website analytics purposes, you must give the user an opportunity to confirm or decline each use.

The request for consent shall be presented in a manner which is clearly distinguishable from the other matters.” It should be clear what data processing activities you intend to carry out, granting the subject an opportunity to consent to each activity.

In the email address and IP address example, you can’t explain these uses as part of a single, long paragraph detailing the operations of your marketing team, with a single consent checkbox at the end. Instead, you must explain each data use case separately, giving data subjects an opportunity to consent to each activity individually.

If you have more than one reason to conduct a data processing activity, you must obtain consent for all those purposes. So if you store phone numbers for both marketing and identity verification purposes, you must obtain consent for each purpose.


https://gdpr.eu/gdpr-consent-requirements/


Ik mag hopen dat ze er wel wat mee doen dan, kan ze volgens mij hoge boetes opleveren als mensen hier melding van maken bij de betreffende instanties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha hardtraxx legal team tot uw dienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de line-up. Rebellion wat later is word binnenkort bekend gemaakt. Wanneer komt de line-up hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2022 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand nog een ticket over heeft hou ik me aanbevolen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2022 12:41 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand nog tickets over voor The gang?

Kom graag in contact :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie zoekt er nog een ticket? Stuur even een PB!

Edit: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2022 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ben benieuwd naar de line-up. Rebellion wat later is word binnenkort bekend gemaakt. Wanneer komt de line-up hiervan?


Rooler classics setje als opener ben ik wel voorstander van. Verder ook erg benieuwd naar de rest van de lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag mij toch af waar de line-up blijft of blijft het een verrassing tot het einde? Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké er komt dus geen line-up :lol:

Pfff dat wordt wat. Vanaf het begin aanwezig om niets te missen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 20:49 
 
Hardtraxxer

Vind dit ook wel apart, begrijp niet zo goed het idee hierachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel leuk om me een keetje te laten verrassen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Vind dit ook wel apart, begrijp niet zo goed het idee hierachter.


Is volgens mij ook nog nooit gebeurd. Wel gewaagd. Maar aan de andere kant kan je Rooler & Sickmode (en uiteraard Rebirth) wel vertrouwen dat dit goed komt. Daarbij vind ik het verrassingseffect daarvan wel tof. Sowieso om 14:00 aanwezig zijn als je dus niets wilt missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:

Is volgens mij ook nog nooit gebeurd. Wel gewaagd.


Sensation Waailand
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2022 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Is volgens mij ook nog nooit gebeurd.
Heeeeeel ver terug in de tijd... Thunderdome 1999, ook geen line up bekend vooraf. Flyer aan de achterkant was leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 08:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft opzich ook wel iets, ben benieuwd!
Hekzitter schreef:
Maar aan de andere kant kan je Rooler & Sickmode (en uiteraard Rebirth) wel vertrouwen dat dit goed komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgezien van het feit dat ze het helemaal niet hoeven delen omdat ze toch alleen al op de naam hebben uitverkocht, zul je waarschijnlijk ook zien dat er na het feest ook nog veel meer over gesproken gaat worden. Ik ben niet aanwezig hier, maar wil uiteraard achteraf toch wel weten wie er allemaal gestaan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Afgezien van het feit dat ze het helemaal niet hoeven delen omdat ze toch alleen al op de naam hebben uitverkocht, zul je waarschijnlijk ook zien dat er na het feest ook nog veel meer over gesproken gaat worden. Ik ben niet aanwezig hier, maar wil uiteraard achteraf toch wel weten wie er allemaal gestaan heeft.


Marketing technisch ook echt mega slim.
Overigens hoop ik dat Mutilator, Cryex en Adjuzt hier staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier niet aanwezig, maar hoop dat Sound Rush, DJ Anime, Ben Nicky, SZP en Da Tweekaz hier staan liefst ook in die volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ben hier niet aanwezig, maar hoop dat Sound Rush, DJ Anime, Ben Nicky, SZP en Da Tweekaz hier staan liefst ook in die volgorde.


Er is hier iemand Basscon fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 13:45 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
…Ik ben niet aanwezig hier, maar wil uiteraard achteraf toch wel weten wie er allemaal gestaan heeft.

Dat werkt alleen als er een aantal grote namen staan, in ieder geval 2. Vraag me af wie dat dan zouden moeten zijn. Rebellion? Warface?
Naast dan Riot Shift? Malice?

Aangevuld met een aantal Gearbox djs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk eigenlijk dat het helemaal niet zo'n standaard Gearbox/RAW riedeltje wordt. Zie namelijk best gebeuren dat er namen staan die je hier totaal niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Fantazoo schreef:
…Ik ben niet aanwezig hier, maar wil uiteraard achteraf toch wel weten wie er allemaal gestaan heeft.

Dat werkt alleen als er een aantal grote namen staan, in ieder geval 2.

Wat werkt er dan alleen precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 14:06 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Sappers schreef:
Fantazoo schreef:
…Ik ben niet aanwezig hier, maar wil uiteraard achteraf toch wel weten wie er allemaal gestaan heeft.

Dat werkt alleen als er een aantal grote namen staan, in ieder geval 2.

Wat werkt er dan alleen precies?

Fantazoo geeft aan dat hij achteraf wilt weten wie er gestaan heeft.

Ik denk dat in dat geval het bedoelde effect daarvan is dat wij zeggen dat we er een aantal verassende grote namen stonden en hoe vet dat wel niet was.
Niet dat degene die geweest zijn dan zeggen, zootje Gearbox meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2022 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik deel eigenlijk meer de mening van Basshunterz en verwacht ook wel wat verrassingen. Het feit dat we er nu al over praten zegt ook wel wat, dan zal het achteraf ook wel besproken worden. Mocht het dan Gearbox meuk zijn, wordt er alsnog over gesproken en dat is toch hetgene Fantazoo aangeeft. Maar het is maar net hoe je zijn bericht opvat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik deel eigenlijk meer de mening van Basshunterz en verwacht ook wel wat verrassingen. Het feit dat we er nu al over praten zegt ook wel wat, dan zal het achteraf ook wel besproken worden. Mocht het dan Gearbox meuk zijn, wordt er alsnog over gesproken en dat is toch hetgene Fantazoo aangeeft. Maar het is maar net hoe je zijn bericht opvat.


Dit vooral. Maakt niet uit wat er staat, uiteindelijk wil je gewoon weten wie er staat. En over het algemeen blijft het dan niet bij alleen de namen en hoor je (ga ik van uit) toch dat het een vet feest is geweest.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten