Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We Are Hardstyle
25&26 December 2013
21:00 - 04:00
Sportcentrum Rusheuvel Oss

Line-up Woensdag 25-12-2013:
Atmozfears
Crypsis
Endymion
Frontliner
Radical Redemption
Reload-R
Wildstylez
MC: The Syntax MC

Line-up Donderdag 26-12-2013:
Adaro
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
Mythix
Noisecontrollers
Sanctify
Tha Playah
MC: The Syntax MC

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben zeer benieuwd of het wat word!

Maar dat komt wel goed, vooral op day 1 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfearz ;D, maar de line-up ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

Dag 1:
21:00 Reload-r
22:00 Atmozfears
23:00 Frontliner
00:00 Crypsis
01:00 Wildstylez
02:00 Radical Redemption
03:00 Endymion
Hosted by: The Syntax Mc & Mc Jaxx

Dag 2:
21:00 Bestia (Dj Contest Winner)
22:00 Mythix vs Sanctify
23:00 Noisecontrollers
00:00 D-Block & S-Te-Fan
01:00 Headhunterz
02:00 Adaro
03:00 Tha Playah


We Are Hardstyle schreef:
Crypsis kan helaas niet later draaien vanwege andere verplichtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We Are Hardstyle schreef:
★ Wijziging Timetable DAY 1 ★

Goed nieuws! Na overleg met de boekingskantoren hebben we vandaag toch nog groen licht gekregen om de tijden van Crypsis en Wildstylez om te ruilen! ‪#‎WAH13‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verstandige keuze denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 01:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn dat ze het hebben omgewisselt, had liever Atmozfears op de plek van Wildstylez gehad maarja
Zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand anders als fluxion en ik aanwezig ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mc is in elk geval moeilijk te zien

Edit; je moet betalen voor de wc's, zo kan ik ook geld verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Iemand anders als fluxion en ik aanwezig ?

Feestje is in principe recht om te hoek, maar eerste kerstdag is altijd met de familie. + Het enorme kinderfeest gehalte. Ben morgen dan ook niet aanwezig, die lineup laat ik wel schieten.

provehito schreef:
Edit; je moet betalen voor de wc's, zo kan ik ook geld verdienen

Schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis is lekker bezig ! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 03:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, dan toch maar een kaart gekocht. Morgen aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 06:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Crypsis is lekker bezig ! :love:


Geluid een beetje te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Day 1 was geslaagd, hele avond vooraan gestaan
Ik merk wel dat ik 0 conditie heb maar ben ook wel de hele avond los gegaan
Vanaf Crypsis ging het pas echt lekker :thumbsup:

Betalen voor de wc is wel echt achterlijk, en red bull was achterlijk duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
provehito schreef:
Crypsis is lekker bezig ! :love:


Geluid een beetje te doen?


Ja ik vind van wel, had wel vanaf crypsis noizess in
Maar wij stonden wel helemaal vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Genoten gister! erg vette allerlaatste set van de NC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Genoten gister! erg vette allerlaatste set van de NC!


Was het zo'n set als op Qlimax? Dan baal ik echt dat ik niet ben geweest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 01:29 
 
Hardtraxx Newbie

Inderdaad erg genoten van de laatste act samen van Noisecontrollers. Gelukkig even een fototje kunnen schieten met de helden, en nog even met Arjan gepraat. Ik vroeg nog als zijn house carriëre niks blijkt te worden, of hij misschien nog wel terug komt, maar dat zat er echt niet in zei hij. Relaxte rustige kerels en leuk dat ze na hun optreden even naar het publiek gingen. :worship:

Hun set was zo'n beetje 1 op 1 de Qlimax set (maar dan andere volgorde) incl. wat oude tracks van ze. Ik was niet bij Qlimax zelf maar had wel de Liveset beluisterd. Was in ieder geval genieten.

Appart trouwens dat tha playah eindigde met mr Polska :D

Wat een hoop beveiliging trouwens joh!? was er dag 1 iets misgegaan ofsow?
En de baco's waren volgens mij half cola half bacardi. Veel gezellige mensen weer ontmoet, en was nog 1 van de weinige die vooraan stond met z'n shirt aan.

TL DR:
Noisecontrollers :thumbsup: :worship: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 01:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henki schreef:
Inderdaad erg genoten van de laatste act samen van Noisecontrollers. Gelukkig even een fototje kunnen schieten met de helden, en nog even met Arjan gepraat. Ik vroeg nog als zijn house carriëre niks blijkt te worden, of hij misschien nog wel terug komt, maar dat zat er echt niet in zei hij. Relaxte rustige kerels en leuk dat ze na hun optreden even naar het publiek gingen. :worship:

Hun set was zo'n beetje 1 op 1 de Qlimax set (maar dan andere volgorde) incl. wat oude tracks van ze. Ik was niet bij Qlimax zelf maar had wel de Liveset beluisterd. Was in ieder geval genieten.

Appart trouwens dat tha playah eindigde met mr Polska :D

Wat een hoop beveiliging trouwens joh!? was er dag 1 iets misgegaan ofsow?
En de baco's waren volgens mij half cola half bacardi. Veel gezellige mensen weer ontmoet, en was nog 1 van de weinige die vooraan stond met z'n shirt aan.

TL DR:
Noisecontrollers :thumbsup: :worship: !!


Ik heb er niks van meegekregen dat er iets was misgegaan op dag 1, veel beveiliging is mij ook niet echt opgevallen op dag 1.

En nu baal ik dat ik NC heb gemist >.<
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten