Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Op 22 juli 2013 zal de eerste editie plaats vinden van dit hardstyle evenement. Hiermee wil organisatie en evenementenbureau Mero Events geld inzamelen om de laatste wens van Miss Teddy Pedigree Paul te ondersteunen. Miss Teddy pedigree Paul is op 22 jan 2013 overleden aan de gevolgen van lymfklierkanker. De wens van Miss Teddy Pedigree Paul is om minsten een ton te doneren op haar verjaardag 30 juli 2013 aan het Kwf. Dat deze koningin haar verjaardag niet meer zal meemaken is een feit maar dat wil niet zeggen dat we de strijd tegen kanker moeten opgeven.

Iedereen die meewerkt aan dit evenement doet dat belangeloos. De gehele opbrengst kan daarom ten goede komen aan het KWF (kankerbestrijding) . De volgende DJ's zijn de strijd aangegaan tegen kanker!

Line up Main stage Hardstyle:
Dj Zany
Dj Francois
Dj Hyperactivo
Dj Nowaxx
Dj Genius
Dj Cold Case
Dj Vital Connexion
Dj Lowcaterz
Dj B-tec
PRDX
Dj Noisemaking Criminals
Mc Visionary

Zaal 2 hardclassic / hardstyle:
DJ Freak-B
Dj T.Y.S
Dj D-Frenky
Dj Miss Amy
Dj Davo
Dj Luke Damian
Dj Bart Blanche
Mc Furious


De naam "Wat een kenker Party" doet veel mensen in discussie gaan. Mero Events heeft bewust voor deze naam gekozen. Het is aanstootgevend evenals de ziekte zelf. Het is een "Party" om geld in te zamelen voor het KWF. Kanker is niet leuk vooral niet als je te horen krijgt dat je het onder de leden hebt. Dat is precies de rede waarom Mero Events het niet mooier maakt dan het is. Kanker is kut! Kanker moet bespreekbaar worden zodat deze ziekte teruggedrongen kan worden. Op maandag 22 juli 2013 om 20:00 zullen de deuren open gaan bij Heuvel Gallery te Tilburg.

De gehele opbrengst zal op 30 juli 2013 worden gedoneerd aan het KWF.
Meer informatie en kaarten kan je vinden op: Meroevents.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dafuq?? De Heuvel Gallary in eindhoven?

EDIT: nee dus, tilburg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:46 
 

Noem het dan ook gewoon 'Het Kankerfeest'. (dat was een grap uiteraard).

Leuk initiatief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:54 
 

Wat een kenker party? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor party?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat voor party?

Een anti-kanker party
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Wat mij vooral opzien baart is de naam van de gesneuvelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wat een kenker line up, haha nee, goed initiatief! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:17 
 

Firetrap schreef:
Wat mij vooral opzien baart is de naam van de gesneuvelde.

Ja inderdaad, ik dacht dat het eerst over een hond ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yes yes, los voor het goede doel! :yay: :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten