Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Sarabande schreef:
Vond stiekem Take Me There van D-Block & S-te-Fan ook wel een erg aangename verrassing.

Had liever een andere verrassing gehad, de andere kant van 't tijdsspectrum op: Guilty ofzo.
Maar op zich is take me there best leuk ja :)

Snap ik wel. Ik had die volgens mij nog nooit live gehoord :$ Draai wat minder lang mee dan jij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zany - Thugs ook nog. Al weet ik niet meer of het de originele was of de NC remix.

NC remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 19:12 
 
Hardtraxxer

You Try to Play Me nog gehoord, dacht bij Adaro of Luna. DJ Gius-Nerve was ook vet, maar draait Adaro wel vaker. Verder nog Pwoap (live edit) bij Zany, Breathe, Oxygen en Unborn bij Ran-D, Hold us Back bij A-Lusion, Memento (Bioweapon remix) bij Code Black :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
patrickjeb schreef:
Scotty018 schreef:
Activator - Sparta


Wat een gedrocht van een plaat is dat. Hoor hem ook ieder classics feest.

Idd :sick: :sick:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel verrassend maar wel heel lekker: Unlocked.
Blijft goud. De reactie van bezoekers die m niet kennen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 20:11 
 
Artiest

wootum schreef:
Scotty018 schreef:
Headhunterz - last of the mohicans (melrose - O edit?)

Headhunterz - Last Of The Mohicans (Low-E & Alter Egosz O Edit)

Deze was ook wel aangenaam tijdens Frequencerz:
d'Stylerz - Just A Freak (Just A Freq Mix)


Helaas naar het toilet geweest bij deze :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The nightkillers - Skwert

Volgens mij ook nog voorbij horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davide Sonar - Reactor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2019 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of ik wel op het goede feest ben geweest als ik al die platen hierboven lees :lol: Staan nog genoeg toffe platen tussen maar heb er niks van meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 08:00 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of ik wel op het goede feest ben geweest als ik al die platen hierboven lees :lol: Staan nog genoeg toffe platen tussen maar heb er niks van meegekregen.

Haha ja ik heb me ook nogal zitten verbazen over die eerste stroom van negativiteit. Heb echt een fucking vette dag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
You Try to Play Me nog gehoord, dacht bij Adaro of Luna.

Titan gooide die er in ieder geval op, maar die plaat hoor je ook redelijk vaak (Altijd bij Luna in ieder geval).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of ik wel op het goede feest ben geweest als ik al die platen hierboven lees :lol: Staan nog genoeg toffe platen tussen maar heb er niks van meegekregen.


Verrassend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of ik wel op het goede feest ben geweest als ik al die platen hierboven lees :lol: Staan nog genoeg toffe platen tussen maar heb er niks van meegekregen.

Haha ja ik heb me ook nogal zitten verbazen over die eerste stroom van negativiteit. Heb echt een fucking vette dag gehad.


Idem. Godsgruwelijk vette dag gehad. :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik vraag me af of ik wel op het goede feest ben geweest als ik al die platen hierboven lees :lol: Staan nog genoeg toffe platen tussen maar heb er niks van meegekregen.


Dit is precies hoe ik de eerste editie van Origins ervaren heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
The nightkillers - Skwert

Volgens mij ook nog voorbij horen komen.

Ik mag hopen van niet??

Veritas wel gehoord aan het eind van de set van A-Lusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Scotty018 schreef:
The nightkillers - Skwert

Volgens mij ook nog voorbij horen komen.

Ik mag hopen van niet??

Veritas wel gehoord aan het eind van de set van A-Lusion

Was trouwens een mash tussen de HMH 2008 en het origineel.
Skwert heb ik verder niet gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Helicaze schreef:
Scotty018 schreef:
The nightkillers - Skwert

Volgens mij ook nog voorbij horen komen.

Ik mag hopen van niet??

Veritas wel gehoord aan het eind van de set van A-Lusion

Was trouwens een mash tussen de HMH 2008 en het origineel.
Skwert heb ik verder niet gehoord


Veritas Zany Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die remixen die gedraaid werden. :( Ik snap uiteraard dat je je eigen remix draait op VWAB van een klassieker als deze nog binnen de jaartallen past. Maar in 9 van de 10 gevallen was het origineel beter. Het is niet vaak dat een remix een plaat beter maakt. Zou het vet vinden als artiesten juist dan durfen het origineel te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 21:54 
 
Hardtraxxer

Ik had Chain Reaction om Type Face, origineel, gevraagd :worship: Hij draaide zijn remix, zoals beloofd. Dat was wel een mooi moment zo Unlocked en Type Face na mekaar :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2019 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Al die remixen die gedraaid werden. :( Ik snap uiteraard dat je je eigen remix draait op VWAB van een klassieker als deze nog binnen de jaartallen past. Maar in 9 van de 10 gevallen was het origineel beter. Het is niet vaak dat een remix een plaat beter maakt. Zou het vet vinden als artiesten juist dan durfen het origineel te draaien.


De outro van Veritas was de Zany Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag ik ook gisteren. Ik snap best dat het voor artiesten die nu ook nog een grote naam hebben in de hardstyle het best lastig vinden om te zeggen dat ze het toen zelf ook beter vonden. De meest veilige optie is dan zeggen dat het 'anders' was. Je kunt wel zien dat Zany echt niets heeft met de hardstyle van nu. En dat de Frequencerz zo iets hebben van: Kut, wij horen daar ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Zag ik ook gisteren. Ik snap best dat het voor artiesten die nu ook nog een grote naam hebben in de hardstyle het best lastig vinden om te zeggen dat ze het toen zelf ook beter vonden. De meest veilige optie is dan zeggen dat het 'anders' was. Je kunt wel zien dat Zany echt niets heeft met de hardstyle van nu. En dat de Frequencerz zo iets hebben van: Kut, wij horen daar ook bij.


Naast inderdaad de hele oppervlakkige antwoorden kan ik niet luisteren naar haar stem, iets wat voor een presentatrice wel erg belangrijk is vind ikzelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo erg als die Laura Ponticorvo die toen opeens voor B2S TV dingen ging doen. Dat was pas erg. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb altijd het idee dat die presentatrices niets of heel weinig over het genre weten. Zo van "Ja, jij hebt een leuk koppie, ga jij maar voor de camera staan. In de auto naar het event krijg je een boekje waar alles beschreven staat wat je moet doen". Al valt het in deze video wel mee.

Er zullen natuurlijk wel genoeg dames zijn, die het genre vanbinnen en vanbuiten kennen, maar het valt mij toch altijd op bij zulke types.

Ohja, Zany zegt mooi hoe het is in deze video. Blijft voor mij een legende :worship:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten