View on YouTubewrote:Wanneer kunnen we de timetable verwachten?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Vroeger Was Alles Beter - The VWAB Team
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early Bird €34,50 Regular €39,50 VIP €59
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:wrote:Wanneer kunnen we de timetable verwachten?
Dit duurt ook eeuwenwrote:Wanneer kunnen we de timetable verwachten?
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Gaat me vooral om wie er afsluit ivm OV...
Shockerz is / was wel eens uitzondering, maar 9 van de 10 keer komt de timetable toch pas in de week voorafgaand aan het event? (Al vind ik dat ook wel bijzonder. In andere scenes komt deze soms maanden van te voren en in veel gevallen ligt de line-up / tijdslot toch vast zou je zeggen...)wrote:Dit duurt ook eeuwenwrote:Wanneer kunnen we de timetable verwachten?
Bron: VWAB fbGoed nieuws: we hebben besloten om zaterdag een half uur eerder te beginnen, om 13:30! Dat betekent dat Jones alle vroege vogels eens flink zal opwarmen.
De timetable zullen we morgen onthullen!
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
originele lunatick !!11!
Snap dat niet he..... Er wordt door iedereen geklaagd dat setjes gevarieerder moeten, maar nu Jones is aangekondigd wordt er meteen aangemoedigd om (weer) lunatick te draaien....
Is niet serieus, meer een memewrote:Snap dat niet he..... Er wordt door iedereen geklaagd dat setjes gevarieerder moeten, maar nu Jones is aangekondigd wordt er meteen aangemoedigd om (weer) lunatick te draaien....
Jones draai B-Front vs Faistos - Ouwe Gek (24 mix) of Gazzerop.
he jones draai ff plaatje van jannes
Begint de parkeerplaats pre-party dan nu ook om 12:30 ipv 13:00?
Dat is wel de planning mits mijn auto dan nog werkt.wrote:Begint de parkeerplaats pre-party dan nu ook om 12:30 ipv 13:00?
De intro van Shiverz vind ik vet geil hoor, ik ga niet liegen
Die warm-up's van Nurakoor & Helikaas ook
Ik bereik weldra al het kookpunt 
.wrote:De intro van Shiverz vind ik vet geil hoor, ik ga niet liegen![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 17 hours ago
Exact dit! Van mij mogen ze heel de climax van Shiverz skippen en alleen de intro draaienwrote:.wrote:De intro van Shiverz vind ik vet geil hoor, ik ga niet liegen![]()
Ik wil graag dat ze door het hele nummer om de twee seconden het volume wegdraaien.
Of precies andersom.. ook een keer leuk. Dat je niets hoort en dan opeens "Tuuuuuu"......."Tuuuuu"
Hardtraxx meeting het laatste kwartier van DBSTF? Zou zo leuk zijn om met z'n allen mee te doen met het Shiverz moment!
Dat jullie jezelf nog steeds grappig vinden is een klein wonder...
Ga zelf niet maar dit creëert bij mij altijd hype voor een classic feest:
View on YouTube
Ga zelf niet maar dit creëert bij mij altijd hype voor een classic feest:
View on YouTube
Die set
Op de ranglijst van meest beluisterde sets ooit staat deze bij mij zeer waarschijnlijk op 1.
Op de ranglijst van meest beluisterde sets ooit staat deze bij mij zeer waarschijnlijk op 1.
Fixedwrote:Op de ranglijst van meest beluisterde sets ooit staat deze bij mij met stip op 1.