Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2024 19:49 

Organisator

pim__ schreef:
He shockerz, ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat showtek en project 1 als special act zijn en dat er 3 zalen zijn. Kunnen jullie dit bevestigen? Anders moet ik iemand omleggen.

Geen reactie betekent dat ik gelijk heb trouwens

Lol, nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 08:13 

Hardtraxx Addict

SL5961 schreef:
Zieke line up, maar met 20 namen in 11,5 uur vrees ik dat het alsnog een flink hitjesparade gaat worden :x . Hoop dat het meerdere zalen zijn, maar dat zal wel niet. Als ze het in 1 zaal proppen ben ik er nog niet over uit of ik aanwezig zal zijn.

Geniale line-up, maar eens met bovenstaande. Van mij hoeft het geen Supremacy 2.0 te worden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 09:01 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Echt een geweldige line-up!! :worship:
Ondanks dat Origins de week ervoor al op mijn agenda staat, toch meteen kaarten gekocht (alleen al om DBSTF) !

Delt-A schreef:
Zou "De Ruige Bende" iets met Roughstate te maken hebben?

Ik kon het al niet plaatsen, maar dit klinkt vrij logisch. Zou het wel compleet maken als afsluiter!

Verder staat er ook relatief weinig raw op de line-up.
Maar dat mag ook wel na de vorige Gunz editie waar dat logischer was.

Ik vind het een mooie line-up, goed gewerkt team VWAB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 10:29 

Hardtraxx Veteran

Leuk die line up maar hoe zit het met het water hier? Dat zijn de vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 10:36 

Hardtraxx Veteran

De week er voor inderdaad Origins, maar line up is heel vet! Tegen die tijd maar even kijken of ik kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 11:43 

Organisator

ErikZ schreef:
Leuk die line up maar hoe zit het met het water hier? Dat zijn de vragen

De waterhardheid in Den Bosch ligt rond de 8 dH. Dit betekent dat het water in Den Bosch redelijk hard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 11:58 

Hardtraxx Veteran

Mooie line-up! Ik ben wel benieuwd of er meerdere zalen zijn, anders is het echt enkel half uurtjeswerk en dat zou ik minder vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 12:25 

Hardtraxxer

Wow wat een line-up! En nu al zin in dit feest zeg, dat gevoel is al een tijdje weg. Maar nu, helemaal hyped.

Kan deze lijst weer op repeat:
https://open.spotify.com/playlist/7D220EtBn5iBLIHnfgoWl3?si=7a48f27927714f3e
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 13:08 

Hardtraxx Veteran

Leuke en afwisselende line-up: weinig namen waar ik minder mee en een aantal namen die je ergens anders amper tot niet ziet. Pluspuntje dus!
Ik heb wel wat dingen de weken er omheen gepland staan dus misschien wordt het een last minute besluit. Echter merk ik wel dat ik een beetje 'classics only'-moe ben dus we gaan 't zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 13:15 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Leuke en afwisselende line-up: weinig namen waar ik minder mee en een aantal namen die je ergens anders amper tot niet ziet. Pluspuntje dus!
Ik heb wel wat dingen de weken er omheen gepland staan dus misschien wordt het een last minute besluit. Echter merk ik wel dat ik een beetje 'classics only'-moe ben dus we gaan 't zien.

Top! Zie je daar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 13:44 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Mooie line-up! Ik ben wel benieuwd of er meerdere zalen zijn, anders is het echt enkel half uurtjeswerk en dat zou ik minder vinden.

Hier mee eens. Heb daarom ook nog geen kaartje gekocht, ik wacht eerst wel af om te zien of het inderdaad alleen maar b2b setjes of setjes van een half uur worden. Zo niet probeer ik het tegen die tijd op Ticketswap wel. Hoewel de line-up echt tof is word ik echt niet warm van zulke korte sets of b2b sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 14:42 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Zullen wel wat battles zijn verwacht ik.
Hard Driver en Coone lagen elkaar al te taggen, dus dat zal er wel een worden.
Hoop wel dat de o.a. D-block en S-te-fan, Wildstylez, Noisecontrollers allemaal solo een uur krijgen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 15:05 

Hardtraxxer

Remi schreef:

Ik zette van de week weer eens Antidote op van DBSTF, album uit 2017.

Ik word op dit moment echt vele malen gelukkiger van tracks rond die periode dan de hitjesparade die je van te voren uit kan stippelen. Allemaal goude platen daar niet van en passen bij het concept, maar de tracks net na die periode raken op dit moment echt in de vergetelheid. Het is OF gloednieuw OF classic.

Achja ik loop ook maar wat te zeiken :P

Overigens wilde ik niet gaan maar na deze line up twijfel ik wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 15:08 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Khadber schreef:

Kan natuurlijk ook voor Ambassador Inc zijn :P Maar is idd wel een logische B2B. Adrenalize & Atmozfears is er ook eentje die ik wel verwacht.
Overigens heel vet dat Ambassador Inc hier staat! :yay: Nooit live gezien en die platen hoor je ook letterlijk nooit. Ik kijk er iig erg naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2024 18:00 

Hardtraxx Elite

Marks schreef:
Khadber schreef:

Hoop wel dat de o.a. D-block en S-te-fan, Wildstylez, Noisecontrollers allemaal solo een uur krijgen :innocent:

Battles is dan wel langer maar dan nog de hitjes parade want de dj zelf heeft nog maar de halve set
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 12:17 

Hardtraxxer

We gaan om 10.00 starten met z’n allen? Waarom 20 namen in 11 of 12 uur proppen? Dit worden weer veel vluchtige halve uurtjes voor een aantal artiesten of veel b2b. Van beide ben ik niet echt fan binnen de hardstyle, het wordt er bijna nooit beter op. Dit lijkt toch een beetje een gevalletje kwantiteit over kwaliteit. Er zitten een aantal fantastische namen tussen zoals dbstf, ambassador inc en bioweapon. Bouw daar wat leuks omheen zou mijn idee zijn. Ik was heel enthousiast over vwab-festival, maar ik ga dit nog even afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 12:24 

Hardtraxx Elite

26 oktober is het zover. Wij rijden rond 11:15 weg uit Leiden en verwachten omstreeks 12:30 aan te komen op B&B en Minicamping in het Groen. Aldaar hebben wij een 'Pipowagen' gehuurd. Als we zijn aangekomen gaan we voor onze pipowagen lekker als Tokkies halve liters drinken tot een uur of 14:00. Er staan fietsen voor ons klaar. We gaan dan ook lekker op de fiets naar de Autotron, wederom met een halve liter blik. Vervolgens het feest van het jaar beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 12:45 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
26 oktober is het zover. Wij rijden rond 11:15 weg uit Leiden en verwachten omstreeks 12:30 aan te komen op B&B en Minicamping in het Groen. Aldaar hebben wij een 'Pipowagen' gehuurd. Als we zijn aangekomen gaan we voor onze pipowagen lekker als Tokkies halve liters drinken tot een uur of 14:00. Er staan fietsen voor ons klaar. We gaan dan ook lekker op de fiets naar de Autotron, wederom met een halve liter blik. Vervolgens het feest van het jaar beleven.

Veel plezier bij de Autotron
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 22:50 

Hardtraxx Newbie

Fusionmania schreef:
MAINSTAGE:
D-BLOCK & S-TE-FAN
ADRENALIZE
AMBASSADOR INC.
ATMOZFEARS
BASS MODULATORS - REWIND
BIOWEAPON - LIVE
COONE
DE RUIGE BENDE
DEEPACK
HARD DRIVER
JDX - LIVE
JONES - THE MIND OF A LUNATICK
LOW-E & ALTER EGOSZ - LIVE
MAX ENFORCER
NOISECONTROLLERS
PSYKO PUNKZ - LIVE
SHOCKERZ - LIVE
SURPRISE ACT
WILD MOTHERFCKERS
WILDSTYLEZ
MC DA SYNDROME

Wat een vette line up. Kijk er naar uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 14:44 

Hardtraxx Beheerder

heggenschaar schreef:
Mitch schreef:
Autotron

:lol: :lol:

Aanwezig trouwens, gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 15:08 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
heggenschaar schreef:
Mitch schreef:
Autotron

:lol: :lol:

Aanwezig trouwens, gr

Flink aan het feesten de laatste tijd ofnie Kees?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 15:10 

Hardtraxx Beheerder

Zeker, zolang het niet teveel hedendaagse Hardstyle is ( :sick: ) ben ik van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2024 15:16 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Zeker, zolang het niet teveel hedendaagse Hardstyle is ( :sick: ) ben ik van de partij!

Jij snapt 't! :thumbup: volgende keer een biertje doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2024 10:55 

Hardtraxxer

D-Block & S-Te-Fan
Adrenalize & Atmozfears
Ambassador Inc. (Coone & Hard Driver)
Bass Modulators 'Rewind'
Bioweapon LIVE
Coone & Hard Driver
De Ruige Bende
Deepack
JDX LIVE
Jones 'The Mind of a Lunatick'
Low-E & Alter Egosz LIVE
Max Enforcer
Noisecontrollers & Wildstylez
Psyko Punkz LIVE
Shockerz LIVE
Surprise Act
Wild Mother f*ckers (Tatanka & Zatox)
MC Da Syndrome

Is het geworden. Alsnog veel 30 minuten setjes en ik voorspel een hitjes parade met veel nummers nieuwer dan de traditionele classics periode...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2024 12:42 

Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Remi schreef:

Ik zette van de week weer eens Antidote op van DBSTF, album uit 2017.

Ik word op dit moment echt vele malen gelukkiger van tracks rond die periode dan de hitjesparade die je van te voren uit kan stippelen. Allemaal goude platen daar niet van en passen bij het concept, maar de tracks net na die periode raken op dit moment echt in de vergetelheid. Het is OF gloednieuw OF classic.

Achja ik loop ook maar wat te zeiken :P

Overigens wilde ik niet gaan maar na deze line up twijfel ik wel..

Beetje off topic wel, maar Ik heb zo’n vermoeden dat onze schreeuw gehonoreerd gaat worden met dat nieuwe Eternal concept waar letterlijk alle populaire euphoric dj’s van 2012-2017 aan mee doen. Wat wordt dat goud zeg :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten