wrote:Het is een kermis breakdance waar een dj booth bij staat. Ga er van uit dat ze dus ook gewoon het geluids systeem van de breakdance gebruiken en er om de haverklap jingles en dingen van de breakdance tussen door te horen zijnwrote:Als ik naar de floorplan kijk dan lijkt die breakdance stage een soort entertainment stage te zijn bij de foodcourt? Met al die bankjes eromheen en de beenham en saté om de hoek.
Dat zou wel zonde zijn? Of is het echt een volwaardige area met ook goed geluid en ruimte om los te gaan?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
tachenenvijftig in een fles wijnwrote:wrote: standaard in een dozijn
Kaart gekocht om ff met Nura op de foto te gaan daarna weer pleite
Alleen maar liefdewrote:Kaart gekocht om ff met Nura op de foto te gaan daarna weer pleite
Inderdaad wel erg benieuwd naar de opzet van de breakdance stage, verwacht niet dat veel volk blijft hangen maar wellicht valt het mee en kunnen de mensen op het foodcourt ook nog genieten van wat de 2e area gaat brengen 
Zelf gekozen om een set neer te gaan zetten met platen die ervoor gezorgd hebben dat ik hardstyle zo ben gaan waarderen. Ben er wel iets later ingerold, dus zal voornamelijk werk van 2010 en later zijn
Zelf gekozen om een set neer te gaan zetten met platen die ervoor gezorgd hebben dat ik hardstyle zo ben gaan waarderen. Ben er wel iets later ingerold, dus zal voornamelijk werk van 2010 en later zijn
wrote:voornamelijk werk van 2010 en later zijn

Vroeger he, in onze tijd

!!!!

!!!!
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
2011 is wel de max hoorwrote:Inderdaad wel erg benieuwd naar de opzet van de breakdance stage, verwacht niet dat veel volk blijft hangen maar wellicht valt het mee en kunnen de mensen op het foodcourt ook nog genieten van wat de 2e area gaat brengen
Wilt iemand nog een speculatie doen over de Mystery Guest?
View on YouTubewrote:Wilt iemand nog een speculatie doen over de Mystery Guest?
Zolang hij deze maar thuis laat want die is veel te nieuwwrote:View on YouTubewrote:Wilt iemand nog een speculatie doen over de Mystery Guest?
View on YouTube
Blademasterz?wrote:Wilt iemand nog een speculatie doen over de Mystery Guest?
C
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2009
last seen Jun 2026
wrote:Wilt iemand nog een speculatie doen over de Mystery Guest?
Ik gok op Tuneboy
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
De hype is hier dus echt totaal nog niet aanwezig.
Iemand nog parkeer tips in de buurt?
Ik vind dit wel een handige site:wrote:De hype is hier dus echt totaal nog niet aanwezig.
https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#! ... rdag/12:00
Wat houdt Bass Modulators - Rewind eigenlijk in?
Ik denk dat ie al z'n classics achterstevoren af gaat spelen.
Re:
Rewind, origineel ookwrote:Wat houdt Bass Modulators - Rewind eigenlijk in?
Wel benieuwd hoe Remmus Fo Mehtna en Peedni klinken.wrote:Ik denk dat ie al z'n classics achterstevoren af gaat spelen.
Maar als het gewoon een classics set is, is het toch overbodig om dat er achter te zetten bij VWAB?
Ik vind persoonlijk al die gekke namen erbij wel een beetje overbodig, maar dat is de trend tegenwoordig
Als er een bepaald concept achter zit, een bepaalde insteek of invulling in je set, vind ik het wel wat toevoegen.
Ik vroeg me af of er misschien wat meer achter zat dan gewoon een classics set, wat overbodig is om er bij te zetten bij VWAB lijkt me.
Ik vroeg me af of er misschien wat meer achter zat dan gewoon een classics set, wat overbodig is om er bij te zetten bij VWAB lijkt me.
Re:
Schijnt een liveact iets te zijn wat ik zo begreep van andere. Dus misschien iets wat Jason Payne ook doet met Goldschool? idkwrote:Wel benieuwd hoe Remmus Fo Mehtna en Peedni klinken.wrote:Ik denk dat ie al z'n classics achterstevoren af gaat spelen.
Maar als het gewoon een classics set is, is het toch overbodig om dat er achter te zetten bij VWAB?
Who was there
Nobody has said they're going yet.