Ouderwets genoten!
Aangezien er regen was voorspeld wat eerder op mn fiets gesprongen en naar de Brabanthallen getuft. Helaas hadden ze geen rekening gehouden met de wachtende bezoekers en stond iedereen een half uur buiten in de regen. Je zou toch zeggen dat het een kleine moeite is om de deuren of althans het voorportaal wat eerder open te gooien.
Ik had veel verwacht van Geck-o maar eigenlijk is deze set een beetje langs me heen gegaan. Eerste uur ben je toch wat meer bezig met ouwehoeren met vrienden die je al een tijdje niet hebt gezien. Ivan Carsten - You try to play me was wel een fijne plaat. Lang niet meer gehoord.
Zany was ook echt top. Dacht dat ik zijn lijstje wel weer kon uitschrijven maar hij was idd lekker aan het graven in zn platentas.
Davide Sonar is meestal hit of miss. Vind zn live acts niet altijd even tof. Vrijwel al zn edits vind ik minder dan de originelen. Gisteren ook weer. Heb je zulke fijne drops zitten in My World/easy song/into the sky en dan laat je ze in de edits gewoon allemaal weg.
Picher was vooral 2e deel wel leuk. Toen had hij er het tempo wat beter inzitten. Op het begin was het maar mak.
BM kan ik kort over zijn. KUT. Heb daar echt niks mee. Zn paar bekende hitjes en verder ellenlange breaks en onzinnige opbouwen die nergens op slaan.Iedereen om me heen kakte ook massaal in.
Wat ik van CB/WP heb meegekregen klonk best goed. Het euforische van Wp en het wat hardere werk vanCB. Vooral CB draaide een aantal platen die ik niet eens kende.
Wildstylez was precies wat je kon verwachten. Year of summer had dan van mij dan weer niet gehoeven.
Dan de set van de middag. Frontliner had er een heerlijk tempo inzitten! Toffe platen en. Lot doormixen. Je zag in deze set ook heel de zaal opleven. Had het gevoel dat deze de voorgaande setjes wat was ingepakt.
PP, en Ncbm maar half meegekregen . Beetje rondgewandeld en geouwehoerd. Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen ruk uit of het Pp reunited was en Bass Modulators met zn 3en. Het is nu niet of je dan ineens andere platen gaat horen. Voor het affiche van het feest is het natuurlijk wel top.
Dan Showtek.... Was vantevoren een beetje bang voor een grote teleurstelling. Had niet zoveel met het AP album maar vond het wel heel tof om Elektronic Stereophonic en Generation Kick and Bass te horen.
Vind wel dat je overduidelijk kon zien dat ze dat overdreven house image hebben. Wat een Sjappie is die Sjoerd geworden zeg. Housepet, leren jasje en een beetje semistoer als een wannabe gangster over het podium lopen. De.'normale' hardstyle dj's hebben toch allemaal een heel andere uitstraling. Meer 'samen knallen' dan 'kijk ons'. Kon me daar gisteren wel aan storen.
Laatste 3 uur waren echt helemaal goud! Constant met een brede grijns gestaan en genoten van alles en iedereen die om ons heen lodging. TnT die hun gewoonte van platen afdraaien compenseerde met een hogere pitch

Wacht alleen nog steeds op I shot the blender. Deze echt nog nooit live gehoord.
Jones en JP waren volgens mij in dedear met hun wintertijd. Draaide toch wel heel veel platen van na 2019. Had echter niet het idee dat de zaal het erg vond. Was een grote megamix van 3 kwartier. Ze hadden van mij wel wat dieper mogen graven. Waren echt wel heel veel hitjes.
Ruige bende was gewoon wat je ervan kon verwachten. De hitjes van de mannen aangevuld met onder meer Spectral, Fuck Edm, Firestarter,. Blijf het altijd maar k** vinden dat Adaro platen teased die hij uiteindelijk niet draait. Word je lekker gemaakt voor niks. Had graag gunz - im a criminal echt gehoord ipv van alleen een sample bijvoorbeeld.
Dan t feest zelf. Gewoon een prima locatie. Temperatuur was wat beter onder controle dan vorig jaar maar alsnog was regelmatig peentjes zweten. Grootste nadeel aan deze opzet vind ik toch wel dat je helemaal twee zalen door moet om naar de wc te gaan. Wij staan altijd vooraan main en dan moet je er dus bijna 3 door..
Geluid vond ik heel de dag top waar wij stonden en ook heel de dag meer dan genoeg ruimte gehad om te knallen.
En dan nog even shout-out naar de organisatie. Heel tof dat jullie Liv the moment weer terug hebben gehaald als afsluitplaat. Dat hoort gewoon bij VWAB, punt
Nogmaals, echtgenoten gisteren van het feest en van de groep waarmee wij waren. Op naar Origins 6 december en op naar volgend jaar. Hoop dat ze dan weer de durf hebben om het in de Brabanthallen te doen. Echt veel fijner dan de Autotron