Ik denk dat er nog wel meer vergeten epische quotes hier zijn.
Waddap bijvoorbeeld.
Waddap bijvoorbeeld.
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
supercola, never forget. #FreeLenny #FreeTeupwrote:Ik denk dat er nog wel meer epische quotes hier zijn.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Sgoetwrote:Hardtraxx meeting Vroeger Was Alles Beter: 14:00 - 01:00 links voor
Niet eens quote vh jaar geworden, hoe dan!?wrote:Die quote gaat echt de geschiedenisboeken in als meest legendarische uitspraak.
Vroege vogels!wrote:Hardtraxx meeting Vroeger Was Alles Beter: 14:00 - 01:00 links voor
Soms heeft een quote tijd nodig om gewaardeerd te worden, de volledige diepte erachter te laten inwekenwrote:Als je iemand met een hoofd als een tomaat ziet lopen spreek me dan maar aan. Heb het sowieso al van mezelf maar ben nu ook nog eens een week koortsig geweest, dus dat belooft niet veel goeds. Maar goed we gaan het gewoon proberen.
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMENiet eens quote vh jaar geworden, hoe dan!?wrote:Die quote gaat echt de geschiedenisboeken in als meest legendarische uitspraak.
Yo waddap gasten*wrote:Ik denk dat er nog wel meer vergeten epische quotes hier zijn.
Waddap bijvoorbeeld.
Ik, Melvinfr, Blear, Unknown, Nuracore & Sneerfuljam als ik niemand vergeetwrote:Morgen busje vanuit Nijmegen, welke HT'ers zaten daarin?
en verder:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hoelaat vertrekt die?wrote:Morgen busje vanuit Nijmegen, welke HT'ers zaten daarin?
He hallo jij bent toch de busleijer, weet geeneens hoelaat z'n bus gaat man :swrote:Hoelaat vertrekt die?wrote:Morgen busje vanuit Nijmegen, welke HT'ers zaten daarin?
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Gewoon doen, je woont zowat om de hoekwrote:Zit fysiek behoorlijk kut op het moment, maar begin ontzettend te twijfelen of ik niet toch ga proberen om een ticket te fixen
Als je om de hoek woont zou ik het gewoon proberen, kaartjes zijn €25,-. Als het niet gaat kun je altijd nog naar huis of plaatsnemen op de tribune.wrote:Zit fysiek behoorlijk kut op het moment, maar begin ontzettend te twijfelen of ik niet toch ga proberen om een ticket te fixen