Oh jongens wat heb ik toch een zin in dit feestje! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx meeting 18:00 bij de snackkraam. Gezamenlijk eten + voortzetten van de friet/patat discussie.
Heb het idee dat dit feest volgens mij één grote Hardtraxx meeting gaat worden.wrote:Hardtraxx meeting 18:00 bij de snackkraam. Gezamenlijk eten + voortzetten van de friet/patat discussie.
Meeting linksvooah bij 2-Sidez om onze armen uit de kom te kickrollen
Nee dank je. Heb 21 januari al mijn arm uit de kom geslagen op een feest 
Jij snapt het maadt!wrote:Meeting linksvooah bij 2-Sidez om onze armen uit de kom te kickrollen
Dit bericht blijkt nu gelogen te zijn, ben ook aanwezig bij de partybuswrote:"Helaas" gaan mijn Rampage plannen nu definitief door, zal deze partybus dus moeten laten schieten...
wrote:Dit bericht blijkt nu gelogen te zijn, ben ook aanwezig bij de partybuswrote:"Helaas" gaan mijn Rampage plannen nu definitief door, zal deze partybus dus moeten laten schieten...
Laat ff weten waar jullie zitten dangwrote:wrote:Dit bericht blijkt nu gelogen te zijn, ben ook aanwezig bij de partybuswrote:"Helaas" gaan mijn Rampage plannen nu definitief door, zal deze partybus dus moeten laten schieten...
Wij stappen beiden op in Nijmegen. Zullen de plekken wel niet voor t uitkiezen hebben, aangezien de bus bijna vol is. Maar hoe kunnen we dat laten weten, berichtje hier?wrote: Laat ff weten waar jullie zitten dangheb geen zin om in mijn eentje met de party bus ergens te zitten... ken geen van jullie dus lijkt me een leuke meeting
Helaas niet aanwezig, keuze moeten maken tussen veel te veel vette feesten 
In je eentje hoef je sowieso niet te zitten aangezien de bus helemaal vol zit!wrote:heb geen zin om in mijn eentje met de party bus ergens te zitten... ken geen van jullie dus lijkt me een leuke meeting
Ik stap zeer waarschijnlijk met melvin op in Arnhem, dus we herkennen je wel daaro 
Zeker aanwezig kerel!wrote:Meeting linksvooah bij 2-Sidez om onze armen uit de kom te kickrollen
Even wat mentale moves gooienwrote:Zeker aanwezig kerel!wrote:Meeting linksvooah bij 2-Sidez om onze armen uit de kom te kickrollen
wrote:Even wat mentale moves gooienwrote:Zeker aanwezig kerel!wrote:Meeting linksvooah bij 2-Sidez om onze armen uit de kom te kickrollen
ouderwets apenkooien
3x een half uur. Wie zou er dan nog meer live staan op DR en 2-Sidez na?
The R3bels.wrote:3x een half uur. Wie zou er dan nog meer live staan op DR en 2-Sidez na?
TJOEK TJOEK