gaat 1 bus niet veels te weinig zijn?
Nee dit gaat met Shockerz ook perfectwrote:gaat 1 bus niet veels te weinig zijn?
Nee dit gaat met Shockerz ook perfectwrote:gaat 1 bus niet veels te weinig zijn?
wrote:wrote: Een wijs man zei ooitwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Yes!wrote:Yannick stapt dus ook in Nijmegen op?
wrote:Yes!wrote:Yannick stapt dus ook in Nijmegen op?
Gaan dan maadt.wrote:Heel misschien aanwezig, combi met de bus klinkt goed.
Gruwelijk vet, als dat feest niet gelijk met VWAB was gevallen had ik Rampage wellicht ook wel bezocht. Noisia Outer Edges was in de Melkweg al gruwelijk, laat staan in het Sportpaleis. Have fun alvast!wrote:"Helaas" gaan mijn Rampage plannen nu definitief door, zal deze partybus dus moeten laten schieten...
Heloas.wrote:"Helaas" gaan mijn Rampage plannen nu definitief door, zal deze partybus dus moeten laten schieten...
Zou ook mijn eerste keus geweest zijn als ik niet naar a7x zou gaanwrote:"Helaas" gaan mijn Rampage plannen nu definitief door
Zie net op partyflock maximaal 2800 man.wrote:Het is een grote sportzaal. Het bossche basketbalteam speelt hier ook haar wedstrijden. Ik schat dat er ongeveer 5000 man ingaan?
Dat scheelt wel wat ja haha. Ik ben niet zo goed in iets in te schatten. Maar je kan het vergelijken met een uitgebreide sporthalwrote:Zie net op partyflock maximaal 2800 man.wrote:Het is een grote sportzaal. Het bossche basketbalteam speelt hier ook haar wedstrijden. Ik schat dat er ongeveer 5000 man ingaan?
Vond het al vreemd, bijna net zo groot als de HMHwrote:Dat scheelt wel wat ja haha. Ik ben niet zo goed in iets in te schatten. Maar je kan het vergelijken met een uitgebreide sporthalwrote:Zie net op partyflock maximaal 2800 man.wrote:Het is een grote sportzaal. Het bossche basketbalteam speelt hier ook haar wedstrijden. Ik schat dat er ongeveer 5000 man ingaan?
Gezellig man! Tot dan!wrote:Ook mijn kaart binnen! Mochten er mensen vervoer zoeken in de omgeving leiden ik ga met de auto.
Pardon?wrote:Ik heb ook een ticket gekocht, lekker in de bus met de Huissense bende
Bemmelyhills maadtwrote:Ok ik verkoop vandaag nog de tickets