Wel gvd zin gvd, maar ook een beetje ziekjes. Gelukkig kan ik morgen alles eruit zweten in die sauna.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Vroeger Was Alles Beter - Oude Tijden Harde Tijden
- Time
- – (Sun)
- Price
- €29 ex fee (Vroege Vogel Ticket)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Best plausibel om een korte broek aan te doen 
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Driekwart broek.
Haha en dan gewoon dat je de bovenkant mist in plaats van stukje aan de onderkant. 
Korte broek is zo'n gek idee nog niet!
Mijn korte broek is een driekwart broek voor Parvuzwrote:Driekwart broek.
Dankje, ik had verwacht dat je lange broek zou zeggen..wrote:Mijn korte broek is een driekwart broek voor Parvuzwrote:Driekwart broek.
Ik moet wel lief blijven voor mijn medemensenwrote:Dankje, ik had verwacht dat je lange broek zou zeggen..
Met alle warmup mixjes erbij heb ik toch wel gruwelijk veel zin gekregen in dat laatste uurtje Minus Is More. Hopelijk wordt het een setje a la Crypsis Rebirth 2016. Dat hele mashup gebeuren op Defqon dit jaar was wel leuk maar ik hoor liever de platen langer doorlopen icm teases.
Unlike Others zal wel met bizarre overgangen zijn en mashups en dergelijke. Denk wel dat het strakker in elkaar zit dan met Luna vorig jaar.
Was volgens mij Origins dit jaar. Mixwerk was niet best toen met CR en Luna 
Vroeger Was Alles Zweter!!! HAHAHAHAHAwrote:Gelukkig kan ik morgen alles eruit zweten in die sauna.
Goddumme, mag hopen dat een maat van mij morgen gewoon op tijd is om om 3 uur binnen te zijn bij D'stylerz...
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Met Crypsis zit dat wel snor.wrote:Was volgens mij Origins dit jaar. Mixwerk was niet best toen met CR en Luna
Heel de week al grieperig, dus toch maar verstandig doen vrees ik. Mijn ticket staat te koop: https://www.ticketswap.nl/listing/vroeg ... ae30594b28
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 18 days ago
Gruwelijk veel zin zeg, Attack Again het minste zin in, en dat zegt wel genoeg gok ik zo 
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Tickets geannuleerd vanwege godslastering.wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:Tickets geannuleerd vanwege godslastering.wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME