Alweer afsluiten met Dirk-jan dj - pak een puntwrote:
Ik zou tekenen voor een Crypsis afsluiter van 1,5 uur, eerste 3 kwartier SoI, laatste drie kwartier Crucifier
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Vroeger Was Alles Beter - Oude Tijden Harde Tijden
- Time
- – (Sun)
- Price
- €29 ex fee (Vroege Vogel Ticket)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zou ik ook prima vinden, maar denk niet dat de organisatie dit snel zou doen. Dan trek je opeens een hele andere doelgroep aan.wrote:Als mensen gaan miepen om hardcore op het einde. Dan pls een 2e millennium area![]()
Of de desbetreffende mensen de oogkleppen af laten doen.
Op 't eind is juist het beste idee imo, de mensen die 't niks vinden kunnen iets eerder weg, of naar area 2. Helemaal met het oog op de tijden van het feest lijkt me dat geen ramp voor velen. Het einde heeft verder niks speciaal, geen eindshow oid. Wil je langer feesten dan zorg je dat je er op tijd bent 
Eindigen met Angerfist lijkt me geniaal! Crypsis er voor inderdaad. We gaan het zien. Shockerz gaat ons idd wel weer hyped krijgen.
Crypsis Live gevolgd door Angerfist & Crucifierwrote:Eindigen met Angerfist lijkt me geniaal! Crypsis er voor inderdaad. We gaan het zien. Shockerz gaat ons idd wel weer hyped krijgen.
Hier teken ik voor!wrote:Crypsis Live gevolgd door Angerfist & Crucifier
Dit of Angerfist zou gruwelijk zijnwrote:Crypsis Live gevolgd door Angerfist & Crucifierwrote:Eindigen met Angerfist lijkt me geniaal! Crypsis er voor inderdaad. We gaan het zien. Shockerz gaat ons idd wel weer hyped krijgen.
Vind het helemaal niks joh zo'n 2e zaal, dan sta jij met je rooie harses weer in zaal 2 terwijl ik je al een half uur in 1 loop te zoeken.wrote: Zou ik ook prima vinden, maar denk niet dat de organisatie dit snel zou doen. Dan trek je opeens een hele andere doelgroep aan.
Gewoon Qlimax opzet, early - euforisch - hard - hardcore en op naar de after. Wiel hoeft echt niet opnieuw uitgevonden te worden
Dat vind ik juist het chille, het maakt het wat makkelijker om jou te ontlopen.wrote:Vind het helemaal niks joh zo'n 2e zaal, dan sta jij met je rooie harses weer in zaal 2 terwijl ik je al een half uur in 1 loop te zoeken.wrote: Zou ik ook prima vinden, maar denk niet dat de organisatie dit snel zou doen. Dan trek je opeens een hele andere doelgroep aan.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 41 minutes ago
Wat zijn overdag en op fiets afstand feestjes toch heerlijk 
100% aanwezig hier. Opmerkelijk dat dit wel mijn eerste VWAB is. Vorig jaar moet skippen door knieblessure
100% aanwezig hier. Opmerkelijk dat dit wel mijn eerste VWAB is. Vorig jaar moet skippen door knieblessure
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 9 hours ago
Lekker dichtbij deze, waarschijnlijk wel aanwezig.
Wacht de Lineup even af. ADE rond de zelfde tijd.
Overigens toch geen speciale HT korting? Heb het ticket maar alvast gekocht omdat die vorige keer voor de reguliere kaartverkoop kwam.
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Kaartje is hier ook binnen. Erg benieuwd naar waar ze ons deze keer mee gaan verrassen qua line-up 
wrote:Wacht de Lineup even af. ADE rond de zelfde tijd.
Ik zat dus minuten te zoeken naar een filmpje of op de site naar een hardstyle plaat totdat ik door kreeg dat het over de afbeelding gingwrote:heerlijk dat plaatje.
Hopelijk hier nog een ronde inderdaadwrote:Overigens toch geen speciale HT korting? Heb het ticket maar alvast gekocht omdat die vorige keer voor de reguliere kaartverkoop kwam.