Hardtraxx Veteran

Ik kom in mijn fotoarchief op mijn telefoon net een screenshot tegen van een post van Shockerz op instagram. Daarop zie je een mapje op een pc. In dat mapje zitten de volgende sets:
- VWAB-AVIO-LIVESET
- VWAB-B-FRONT-LIVESET
- VWAB-BIOWEAPON-LIVESET
- VWAB-DAVIDE SONAR & SECOND IDENTITY-LIVESET
- VWAB-GUNZ 4 HIRE-LIVESET
- VWAB-JONES-LIVESET
- VWAB-LOW&ALTEREGOSZ-LIVESET
- VWAB-MAX ENFORCER-LIVESET
- VWAB-NOISECONTROLLERS-LIVESET
- VWAB-TATANKA-ACTIVATOR-LIVESET
- VWAB-THE PITCHER & SLIM SHORE-LIVESET
- VWAB-TNT-LIVESET

Gaan jullie daar nog wat mee doen? :$ De post is ondertussen wel van jullie VWAB account af zie ik.
Donateur

Tat en Act zou top zijn..
Hardtraxx Veteran

Ja dat was toen de vetste set. :woot: Die van Bioweapon hoeft van mij met de minste haast op internet te komen.
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Nee

godverdomme
Hardtraxx Veteran

En het is ook geen 13 oktober
Donateur

Parvuz schreef:
Ja dat was toen de vetste set. :woot: Die van Bioweapon hoeft van mij met de minste haast op internet te komen.

:lol: wat een ellende
Hardtraxx Elite

Zamble schreef:
En het is ook geen 13 oktober

Rebel
Hardtraxx Veteran

Uitverkocht! Gefeliciteerd Shockerz! :yay:
Hardtraxx Veteran

2 maanden voor het feest zelf, vet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Erg benieuwd of ze bij de volgende editie nog steeds in de Maaspoort blijven. Ik hoop het van harte maar kan ook wel begrijpen als ze overgaan naar de Autotron (of een andere locatie met meer capaciteit).
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Erg benieuwd of ze bij de volgende editie nog steeds in de Maaspoort blijven. Ik hoop het van harte maar kan ook wel begrijpen als ze overgaan naar de Autotron (of een andere locatie met meer capaciteit).

Zolang ik er met de fiets heen kan, vind ik alles prima. Autotron is ook nog te doen met de fiets
Hardtraxx Veteran

Als die party bussen maar rijden
Organisator

Parvuz schreef:
Uitverkocht! Gefeliciteerd Shockerz! :yay:

Hardtraxx Veteran

Setjes van voorgaande edities? :$
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Setjes van voorgaande edities? :$

Kerel hoe vaak ga je dat nog vragen :lol:
Hardtraxx Veteran

Zo vaak het nodig is. Ik heb tenminste wel hart voor de zaak!
Nog heel veel setjes te gaan. ^^
Hardtraxx Elite

Kut, had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou raken eerlijk gezegd :$ :cry:
Hopelijk lukt het nog om een aantal kaartjes te fixen zodat we nog met een paar man heen kunnen gaan...
Hardtraxxer

Kaartje in de pocket, dus aanwezig! Wilde eerst naar Genesis gaan maar dat komt niet goed uit.. gelukkig is VWAB er nog :love:
Hardtraxx Veteran

Ik verkoop mijn kaartje :cry: ... dus PM me even
Hardtraxx Veteran

Frontliner setje van Nuracore aan het luisteren nu. Hoop zo dat Frontliner ook zo'n set neerzet. Wat een bazentracks heeft die man op zn naam staan.
Hardtraxxer

Vorig jaar met gemak een busreis kunnen regelen vanuit Enschede, zaten ook alleen mensen in uit omgeving Twente... Nu zie ik enkel mensen vanaf Arnhem instappen via party-vervoer :cry:
Neem aan dat het gewoon echt niet te regelen valt. Gaan er sowieso heen maar vervoer is ff een probleem.
Iemand tips voor vervoer? Zit niks anders op dan de trein denk ik zo.
Hardtraxx Veteran

Ik heb eventueel voor de terugweg nog wel een plekje over richting Holten, maar ik weet niet in hoeverre je daar mee geholpen bent? Parvuz en zijn broertje gaan met de trein heen, ik kom later
Hardtraxxer

Heb 2 plekjes 'nodig' haha eentje voor mij en eentje voor mn vriend!
Party-vervoer is de enige busorganisatie die bussen naar dit soort feesten regelt toch?
Hardtraxx Veteran

Lnka schreef:
Heb 2 plekjes 'nodig' haha eentje voor mij en eentje voor mn vriend!
Party-vervoer is de enige busorganisatie die bussen naar dit soort feesten regelt toch?

2 zou theoretisch kunnen in mijn Peugeot 108, alleen is 3 man op de achterbank geen mega succes (Hoewel met 2 man achterin terug van Origins voor sommige HT-leden ook een taaie sessie was) Is maar een uurtje rijden 's nachts dus evt nog wel te doen. Volgens mij alleen party-vervoer verder ja
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Hahaha gvd beroerde terugweg voor mij :lol:

:lol: :lol: :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten