Wij briefen de artiesten, en anders de zweep eroverheen
Let op: Tickets 80% uitverkocht
wrote:Wij briefen de artiesten, en anders de zweep eroverheen![]()
Luisterde Bioweapon ook niet naar de vorige keerwrote:Wij briefen de artiesten, en anders de zweep eroverheen![]()
De striemen staan nog steeds in de rug van zewrote:Luisterde Bioweapon ook niet naar de vorige keerwrote:Wij briefen de artiesten, en anders de zweep eroverheen![]()
Let op: Tickets 80% uitverkochtMaar heb vertrouwen in jullie!
wrote:Als Toneshifterz een set als deze draait kan dat echt wel heel erg vet worden:.
1. Eric Prydz - Pjanoo (Toneshifterz Remix)
2. Toneshifterz - Get Loaded (Breaks Edit)
3. Toneshifterz - Nightscape
4. Toneshifterz - Let It Go
5. Toneshifterz - Can't Fail
6. Toneshifterz - Elektro Shock
7. Toneshifterz - Angels & Demons
8. Bioweapon & Toneshifterz - Beat Conductor
9. Toneshifterz & Bioweapon - Two Worlds Colide
10. Toneshifterz - Drop It
11. Toneshifterz - Pump it
12. Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee
13. Noisecontrollers & Toneshifterz - Empire Of The Sun
14. Toneshifterz - Vengence Is Ours
15. Toneshifterz - In Darkness
16. Toneshifterz - Sahara (Live Edit)
17. 4 Strings - Take Me Away (Toneshifterz Remix)
Wat doet die Olcay op dit moment eigenlijk dan?wrote:Drop ItDie break is gruwelijk en die melodie heerlijk. Simpel en effectief. Als hij/ze zo'n set neer zet(ten).
![]()
Hij zal wel alleen draaien. Eigenlijk moeten duo's die uit elkaar zijn gegaan op zulke feesten soms weer even als duo gaan draaien.
Haha die appjes van jou toen, die oprechte teleurstellingwrote:Zeg dat wel. Fucking lang uitkijken om hun tracks eindelijk live te horen, kwamen ze met dat aanzettenwrote:Dat was echt extreem kut
Groene d2 pet neefwrote:2x backstage toegang en een merchandise pakket gewonnen
Comeback = trakteren.wrote:voor me comeback fissa
Ik ben voor!wrote:Komt er nog wel een Parkeerplaats pre-party met Russian Hardbass en mijn parkeerskills?
Komt goed drinken er wel een paarwrote:Comeback = trakteren.wrote:voor me comeback fissa
Ik zie je daar
Ben ik ook weer uitgenodigd?wrote:Komt er nog wel een Parkeerplaats pre-party met Russian Hardbass en mijn parkeerskills?
Echte gopniks kunnen zelfs tijdens Siberische winters van -50°C squatten.wrote: Hoop wel dat het wat warmer is, kon amper in een goeie squat komen.
Barry-san is altijd welkomwrote:Ben ik ook weer uitgenodigd?wrote:Komt er nog wel een Parkeerplaats pre-party met Russian Hardbass en mijn parkeerskills?