Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Pavo
Tuneboy
DJ Isaac
The Pitcher
Max Enforcer
Frontliner
Wildstylez
Zany
B-Front
Donkey Rollers
Crypsis
Adaro


Lekker! Prima opbouw ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 00:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou het vet vinden als er ruimte is voor aliassen die je tegenwoordig minder hoort. Blademasterz en Southstylers zijn al genoemd, maar wellicht is een Tuneboy te porren om een Dark Oscillators / Hardstyle Masterz special weg te zetten. Een uitstap naar jump en/of hardtrance voor een uurtje zou zeker ook top zijn (Dozer als DJ Tony?). Moet hoe dan ook goed gaan komen gok ik zo, aan het aantal suggesties hier zal het niet liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na traditiegetrouw iedere keer te zijn geweest laat ik deze (en voortaan andere) classicfeesten links liggen. Gingen altijd met een redelijk gevulde bus maar is weinig meer van overgebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A-lusion
B-Front
Pavo
Tuneboy (liefst als Hardstyle Masterz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Na traditiegetrouw iedere keer te zijn geweest laat ik deze (en voortaan andere) classicfeesten links liggen. Gingen altijd met een redelijk gevulde bus maar is weinig meer van overgebleven.


Dit is bij ons ook zo! De line-up kan nog zo vet zijn maar na elke keer dezelfde tracks horen is het voor ons ook klaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 16:58 
 
Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
Na traditiegetrouw iedere keer te zijn geweest laat ik deze (en voortaan andere) classicfeesten links liggen. Gingen altijd met een redelijk gevulde bus maar is weinig meer van overgebleven.

Zonde. Ik blijf lekker hangen in 2007. Laterrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niels87 schreef:
Alm1ghty schreef:
Na traditiegetrouw iedere keer te zijn geweest laat ik deze (en voortaan andere) classicfeesten links liggen. Gingen altijd met een redelijk gevulde bus maar is weinig meer van overgebleven.

Zonde. Ik blijf lekker hangen in 2007. Laterrr

Zijn allemaal de uptempo ingegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 19:44 
 
Hardtraxxer

Toen ik je vragen aan Wildstylez zag wist ik zeker dat je je vak helemaal niet meer serieus neemt.
Zonde, maar toch mooie tijden gehad gabber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 21:05 
 
Hardtraxx Elite

The Machine live
Crypsis (Solo)
AVIO
High Voltage
Kodex
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen bij een verrassende lineup en artiesten die zich aan het thema houden aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Toen ik je vragen aan Wildstylez zag wist ik zeker dat je je vak helemaal niet meer serieus neemt.
Zonde, maar toch mooie tijden gehad gabber.

Zit toch zo vuistdiep in de scene dat ik al het andere allang weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Alleen bij een verrassende lineup en artiesten die zich aan het thema houden aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 09:43 
 
Hardtraxxer

Wat ik de afgelopen jaren op classicsfeesten heb gemerkt, is dat dj’s met vrijwel identieke lijstjes komen als de vorige keer dat ik ze zag draaien. Ergens logisch dat ze hun bekendste platen willen laten horen. Maar volgens mij zijn er inmiddels redelijk wat acts die gewoon een vast mapje voor classics hebben, dat simpelweg wordt opengeklikt als ze weer een boeking hebben. Heb bijv DBSTF, Adaro en Frequencerz exact dezelfde sets horen draaien.

Dus: los van alle vette namen hierboven, hoop ik vooral dat de invulling van het feest zelf wordt aangepast om artiesten van de automatische piloot af te krijgen. Grootste kans op nieuwe variatie heb je denk ik met een kleinere lineup. Haal 4 namen weg en geef 2 of 3 acts een set van 2 à 3 uur (bijv. Zany, Noisecontrollers, B-Front). Wordt op hardstylefeesten nog veel te weinig gedaan.
Een thema dat echt met muziek te maken heeft, zou ook goed kunnen werken. Geen GTST of A-Team, maar bijv Italië of alles centreren rondom 1 artiest (heeft Tijdmachine op Koningsnacht gedaan met Wildstylez, was vet).

Tuneboy, Headhunterz en Brennan Heart:Musical Impressions vind ik verder vette ideeën die al genoemd zijn. Coone zou ik ook wel weer eens willen zien, en ben nog steeds benieuwd hoe Da Tweekaz zou zijn als classicsact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Dus: los van alle vette namen hierboven, hoop ik vooral dat de invulling van het feest zelf wordt aangepast om artiesten van de automatische piloot af te krijgen.

Je plan voor langere setjes klinkt leuk, maar als je een artiest gaat vragen of ze een keer wat anders willen draaien dan wat ze standaard doen, dan krijg je misschien iets zoals Wildstylez:

Wildstylez schreef:
En toen op een gegeven moment een promoter zelfs ging vragen of ik een keer wat andere platen wilde draaien was ik er helemaal klaar mee. Het is niet zo dat er nog nieuwe classics bij komen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 10:06 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Ltmbr schreef:
Dus: los van alle vette namen hierboven, hoop ik vooral dat de invulling van het feest zelf wordt aangepast om artiesten van de automatische piloot af te krijgen.

Je plan voor langere setjes klinkt leuk, maar als je een artiest gaat vragen of ze een keer wat anders willen draaien dan wat ze standaard doen, dan krijg je misschien iets zoals Wildstylez:

Wildstylez schreef:
En toen op een gegeven moment een promoter zelfs ging vragen of ik een keer wat andere platen wilde draaien was ik er helemaal klaar mee. Het is niet zo dat er nog nieuwe classics bij komen ofzo.

Hmm hij hoeft niet per se iets anders te draaien, maar gewoon meer/langer. Dan komen er vanzelf andere platen bovendrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro draaide toch echt een aantal verrassende tracks :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Adaro draaide toch echt een aantal verrassende tracks :huh:

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 11:36 
 
Hardtraxxer

Mja Adaro is bij nader inzien misschien niet het beste voorbeeld. Hij heeft ‘verrassingen’ als Angel, Nerve en Musica del Futuro vaker gedaan, maar ben ook altijd wel blij met de variatie in z’n sets (veel platen van anderen). Dus dat gedeelte neem ik bij dezen wel terug :kiss2: Sterker nog: Adaro zou waarschijnlijk heel vet zijn met een slot van 2 uur of meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien herleef momenten creëren, kijk naar sets van tatanka, Zatox of B-Front op Q-Base 2006, 2008 en 2009.

Heel gevarieerd. Die smaak hadden ze toen dus dat zal onder tussen niet veel veranderd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk zou ik de volgende line up willen zien:

Adaro,
Frequencerz
Headhunterz
Showtek
Frontliner
B-Front
Josh en Wesz
DBSF
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 13:03 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Misschien herleef momenten creëren, kijk naar sets van tatanka, Zatox of B-Front op Q-Base 2006, 2008 en 2009.

Heel gevarieerd. Die smaak hadden ze toen dus dat zal onder tussen niet veel veranderd zijn.

Helemaal mee eens. Tatanka’s set op de laatste QBase was echt fucking dik. Als je dj’s op deze manier wat meer prikkelt, kun je een heel dik feest krijgen volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 15:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Nuracore schreef:
Misschien herleef momenten creëren, kijk naar sets van tatanka, Zatox of B-Front op Q-Base 2006, 2008 en 2009.

Heel gevarieerd. Die smaak hadden ze toen dus dat zal onder tussen niet veel veranderd zijn.

Helemaal mee eens. Tatanka’s set op de laatste QBase was echt fucking dik. Als je dj’s op deze manier wat meer prikkelt, kun je een heel dik feest krijgen volgens mij.

Maarja dat was toch een speciale 20 years of Tatanka set ofzo? Lijkt wel of je er een 'speciale draai' aan moet geven wil je wat anders krijgen dan normaal van een bepaalde artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als DBSTF de Q-Base set van 2007 doen en B-Front van 2009 dan ben ik erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Als DBSTF de Q-Base set van 2007 doen en B-Front van 2009 dan ben ik erbij.


Nee, nee. Jij zou niet komen:
Alm1ghty schreef:
Na traditiegetrouw iedere keer te zijn geweest laat ik deze (en voortaan andere) classicfeesten links liggen. Gingen altijd met een redelijk gevulde bus maar is weinig meer van overgebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, als het een keer niet wordt zoals letterlijk alle andere classicfeesten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten