Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2024 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
The Vision schreef:
Thnx voor het uitgebreide verslag! De sfeer was weer heerlijk! Euphoric hardstyle is back! :loving:

Graag gedaan :thumbup: . En wat betreft filmpje, ik snap er ook niks van dat het zo slecht klinkt xd

Pure nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2024 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed gezellig vinny, en dat wel 3min op de fatsee! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2024 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maanden geleden al een ticket gescoord voor dit feest en zaterdag was het dan zo ver, Visions of Hardstyle in Kampen. Voor ons was het zo'n 1 uur en 15 minuten rijden, waardoor het voor onze begrippen gewoon dichtbij huis genoemd mag worden haha. Eén van de voornaamste reden dat ik hier graag heen wilde was om Neilio eens live te horen, dus dat ging zaterdag dan na vijf jaar eindelijk eens gebeuren. Naast de hype om Neilio eens live te zien ging ik met vrij lage verwachtingen die kant op, maar ik heb me echt meer dan goed vermaakt! Lekker intiem sfeertje, veel blije gezichten, gezellige mensen, prima geluid, lekker bier en niet geheel onbelangrijk: een berg aan leuke euforische plaatjes gehoord! Naast de bekende plaatjes van de artiesten die draaiden werden er ook genoeg lekkere classics gedraaid van o.a. Headhunterz, Frontliner, Wasted Penguinz, NC en Project One.

Beste setjes waren voor mij toch wel Neilio b2b The Vision (o.a. Alive, WINMY, Hans Zimmer - Time Neilio Bootleg) en Jay Reeve (No Escape Remix, The Nearest Star, Luminosity en It's Our Moment). Sfeer zat er echt heel goed in tijdens die setjes. Daarna waren Audiotricz en Ecstatic ook meer dan prima setjes. Iedereen kende de nummers, wat de sfeer zeker ten goede kwam. Nieuwe collab van Jay Reeve en Ecstatic en Again & Again sprongen er wel uit voor mij. Laatste nummer voor ik wegging was de Angel Remix van Ecstatic, manman wat een plaat. Echt de perfecte manier om zo'n klassieker te remixen :loving:

Ook nog een speciale vermelding voor MC Da Syndrome. Die man kan je de microfoon wel geven tijdens zo'n avondje!

Al met al een meer dan geslaagde avond (en dat voor 20 piek ;) )!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 12:56 
 
Artiest

Wie willen jullie graag zien tijdens een volgende editie van Visions Of Hardstyle??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Vision schreef:
Wie willen jullie graag zien tijdens een volgende editie van Visions Of Hardstyle??

Dit zou echt mijn droom line-up zijn: D-Charged, Wasted Penguinz, Solstice, Bioweapon(Album Showcase), Atmozfears, Progressive Hardstyle, Noisecontrollers/NCBM, Jay Reeve vs Geck-o en Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
En wat betreft filmpje, ik snap er ook niks van dat het zo slecht klinkt xd

tja als je nog verslagen typt op partyflock weet ik wel welke kant het op gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
flevoboys schreef:
En wat betreft filmpje, ik snap er ook niks van dat het zo slecht klinkt xd

tja als je nog verslagen typt op partyflock weet ik wel welke kant het op gaat

Zo, je spaart vandaag niemand he xd
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten