Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Terug van weggeweest, Visions of Hardstyle! Vincent auf der Haar, beter bekend als The Vision, laat samen met hardstyle iconen en jonge talenten zijn visie op hardstyle zien.

Sinds 2010 timmert The Vision hard aan de weg met optredens op gerenommeerde evenementen als Dreamfield, DefQon.1, en het Belgische The Qontinent. Al vanaf jonge leeftijd maakt hij muziek, maar pas in 2005 ontdekte The Vision hardstyle. De vonk sloeg over en zijn liefde voor produceren nam een vlucht. Het duurde niet lang of The Vision produceerde vanaf 2008 zijn eigen tracks. In 2010 tekende The Vison een contract bij Dirty Workz, die zijn visie op Hardstyle met hem deelt.

Nu is het tijd voor een vervolgeditie op de eerste, succesvolle editie in maart dit jaar. Met Visions Of Hardstyle neemt The Vision je mee in de oorsprong van hardstyle, en geeft ook zijn visie op de toekomst van de hardstyle. De komende weken worden de headliners bekend gemaakt. Van euforisch tot rauw tot oldschool, laat je meeslepen in het avontuur en beleef de tweede editie van Vision of Hardstyle op 21 februari 2015.



Line up:
The Vision
E-Force
Outbreak
Noisecult
Zentiments
Pure Insanity
MC DL

Tijd:
22.00-04.00

Prijzen:
Early bird : 12 ,50
Voorverkoop : 17 ,50
Deurverkoop: 20 ,-


http://www.musicclubkampen.nl/agenda/vi ... ardstyle-2

De vorige x was mij dit uitstekend bevallen dus zeker weer aanwezig! De club ziet er tof uit en er zullen nu plastic bekers zijn i.p.v. glazen :whistle:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een topavondje gehad. Gevarieerde setjes gehoord van melodieus tot Raw, én regelmatige oudere platen gehoord ^^ .

Mijn verslag staat hier online: http://partyflock.nl/report/13078:Visions-of-Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat baal ik na het lezen van je verslag dat ik er niet bij kon zijn vanwege me knieschijf die uit de kom is gegaan. Maar wat niet in je verslag staat, is dat The Vision Sometimes, Sadness en Gate of War heeft gedraaid, klopt dat? Dat hadden wel platen geweest die ik daar wel heel graag had willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Jezus wat baal ik na het lezen van je verslag dat ik er niet bij kon zijn vanwege me knieschijf die uit de kom is gegaan. Maar wat niet in je verslag staat, is dat The Vision Sometimes, Sadness en Gate of War heeft gedraaid, klopt dat? Dat hadden wel platen geweest die ik daar wel heel graag had willen horen.


Ai da's balen, dan heb je echt wat gemist! Nee die zijn niet gedraaid ;) .
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten