Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soundwaves festival
Quakecontrol festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Utrecht aan zee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:30 
 

Squirtfields
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Horizon Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:33 
 

Vdqaart
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:34 
 

Pitchkiqz festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Syncope (Festival)
Tropicana (Festival)
Oasis (Festival)
Mistral (Festival)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Shockwave
Tsunami
Coast Riot
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:00 
 

Qlootmongool: the keta festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Qoazt
Poseidon
Triton (Beach)
Devastated/Devastating/Devastate
Offshore (Festival)
Forsaken
Insanity
Lunacy Lake
H2O (Festival) (mooiste zou zijn als je voor die letters ook iets kan verzinnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:13 
 

Qaboem

(ter uitleg, het is een feest waar je nuchter niet in mag, en er is een IQ grens van 60, hoger mag je er niet in. Het feest word tevens in een afkickkliniek gehouden. Apart he?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Qaboem

(ter uitleg, het is een feest waar je nuchter niet in mag, en er is een IQ grens van 60, hoger mag je er niet in. Het feest word tevens in een afkickkliniek gehouden. Apart he?)

Jij hebt echt een abnormale obsessie voor drugs(gebruikers). Ooit jezelf laten testen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha daar heeft chuck wel een 'puntje'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:26 
 

Nauwelijks, het enige wat ik regelmatig doe is aangeven dat alcohol een drug is. Verder vind ik het prima dat mensen drugs gebruiken, moeten ze zelf weten. Maar na de obsessie die enkele personen waar ik af en toe opmerkingen over maak met mij hadden is dit nog ''net''.
Bovendien is dit overduidelijk een niet al te serieus topic, dus kun je dat soort dingen verwachten.

Ik maak bovendien nooit aanvallende opmerkingen naar mensen die drugs gebruiken (bijv in de shout) en als het zo lijkt, moet je naar de context daaromheen kijken. De shout gaat immers 9/10 keer nergens over.

Wat maakt mij het nou uit of iemand -die ik totaal niet ken- nou drugs gebruikt, mensen moeten eens stoppen met zo extreem op elkaar te letten.

Kaboem was simpelweg een te makkelijk doelwit hier :whistle: En dat is prima lijkt me, mensen maken ook wel eens grappen over dingen/kenmerken van mij, suiker, etc.
Mensen moeten wel ergens tegenkunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Obsidemon festival
Bherb's Gully
New D Era
Beach Degrace
Fountain of Youth
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Viruz Festival :thumbsup:
of Tweakerz Festival :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qaprisonne
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 08:27 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Qaprisonne

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amphibium
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Mensen moeten wel ergens tegenkunnen

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsunami Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Flood
Fallen Festival
Soulfields
Requiem Outdoor

^ Komen uit de standaard hardstylenamendenktank. Onderscheiden in naam kan denk ik door iets meer de kant van technofeesten op te gaan. Dus een Nederlandse naam, die bij de opzet past. Stuyvezand, Knalwater, gewoon iets geks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waterproof
Soundstorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:33 
 
Hardtraxx Elite

QQHard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

H2O (Festival)
Hydrofobia (Festival)
Amphibian (Festival)
Amphibic (Outdoor)
Dance on the Beats (Beach)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten