Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

On the 5th of April we got our own birthday bash in:

Club Fifties
Lijmbeekstraat 173
Eindhoven

Time: 20:00 till 02:00

https://partyflock.nl/party/240358:Vant ... _Bash.html

Line up:

Deamer
Xiphias
Wizeguy
Soundcreators
Vantage Point (3 hr liveset)

MC Silver

Free entrance

Keep in touch with our Facebook for more info!

See you all there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere opwarmer voor Qapital lijkt me zo! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 22:54 
 
Hardtraxxer

DJ Drake-D schreef:
Lekkere opwarmer voor Qapital lijkt me zo! ;)


of om na te genieten van Rebirth ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
DJ Drake-D schreef:
Lekkere opwarmer voor Qapital lijkt me zo! ;)


of om na te genieten van Rebirth ^^


Zo kan je het ook zien! xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten