Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 11:25 

Hardtraxx Veteran

Feest: Unresolved BBFR
Datum: 11-01-2025
Tijd: 13:00 - 23:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Uitverkocht
Prijs: 60€

Line-up:
za 13:00 - 13:45: Jason Payne
za 13:45 - 14:45: Cold Confusion Revolve Uncaged
za 14:45 - 15:30: Nightcraft
za 15:30 - 16:30: Unresolved
za 16:30 - 17:30: Deluzion
za 17:30 - 18:30: E-Force
za 18:30 - 19:00: Unresolved
za 19:00 - 20:00: Rejecta
za 20:00 - 20:30: Bloodlust
za 20:30 - 21:00: Regain
za 21:00 - 22:00: Radical Redemption Unresolved
za 22:00 - 23:00: Manifest Destiny Noxiouz
FLO · MC

Nog mensen aanwezig van hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 12:06 

Hardtraxxer

wou hier echt nog kaartje voor halen maar was toen oppeens uitverkocht. Ook Ticketswap vrijwel onmogelijk om nog een kaartje te krijgen.

Begrijp ik wel, want wat een lineup :love:
Alleen maar vette namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 12:12 

Hardtraxx Veteran

Rubrix schreef:
wou hier echt nog kaartje voor halen maar was toen oppeens uitverkocht. Ook Ticketswap vrijwel onmogelijk om nog een kaartje te krijgen.

Begrijp ik wel want wat een lineup :love:

Ja inderdaad, ik per toeval een kaartje voor gekocht afgelopen oktober ofzo na dat regain boilerroom feest en nu het dichterbij komt toch wel onwijs veel zin in.

Alle huidige raw namen die nog een beetje normaal doen staan hier gelukkig. Mooi om te zien dat er nog genoeg vraag naar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 12:43 

Hardtraxxer

Zeker! Vorig jaar was top en de lineup van dit jaar kan wat mij betreft niet beter.

Vooral zin in beide Unresolved solo sets en het wordt voor mij eindelijk de eerste keer Polish Punisher live zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 16:21 

Hardtraxx Addict

WEOEHWEOEHH BAD BLOOD :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2025 16:51 

Hardtraxx Newbie

Aanwezig, laatste keer Maassilo was loudness 2011 ofzo.

Nog speciale tips voor deze locatie? Ik neem aan dat het warm is daarzo.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 10:18 

Hardtraxx Veteran

Je drugs goed wegstoppen, de mannelijke beveiligers zijn homo en zitten vaak met alle plezier aan je balzak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2025 15:34 

Hardtraxx Addict

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 22:31 

Hardtraxxer

Aanwezig!

Een hedendaagse raw lineup die me nog een beetje kan bekoren komt niet vaak meer voor. Kans pakken dus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2025 11:10 

Hardtraxx Veteran

Was dik!

hoogtepunten: Nightcraft & Bloodlust vs Unresolved.
Dieptepunten: Deluzion & E-force.

En kudos dat de locatie ook echt een kwartier eerder open ging. hierdoor precies bij de start van de Goldschool set binnen gekomen.

Zou willen dat elk feest dit ook ging doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 13:40 

Hardtraxxer

Citaat:
Dieptepunten: Deluzion & E-force

Hoe was het setje van E-Force dan? Ik heb het idee dat hij tegenwoordig altijd wel top draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 15:20 

Hardtraxx Veteran

Deluzion juist lekker! Goede nieuwe solo’s en plaat met regain ging ook er ook goed op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 12:21 

Hardtraxx Newbie

Dit was toch wel een heel lekker feestje. Mooi op tijd in de aanwezig en netjes dat de deuren op tijd open gingen.
Hele dag lekkere raw zonder piep / zaag / kloenk. Inderdaad Deluzion set vond ik wel de minste van de dag. E-force eerste kwartiertje schaafde een beetje maar de set werd alsmaar beter.

Over de locatie: Temperatuur was prima in de zaal, geluid overal wel prima eigenlijk. Bij de unresolved sets wel echt druk op de vloer. Uiteindelijk achter op de tribune beland waar het geluid super was, mooi uitzicht en wat meer ruimte om te bewegen.

Dat laatste uurtje up-tempo sloeg wel een beetje de plank mis t.o.v. de rest van de dag, meest publiek hield het toen ook wel voor gezien en de zaal was dus ook half leeg op t einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 13:07 

Hardtraxxer

HanM schreef:
Dit was toch wel een heel lekker feestje. Mooi op tijd in de aanwezig en netjes dat de deuren op tijd open gingen.
Hele dag lekkere raw zonder piep / zaag / kloenk. Inderdaad Deluzion set vond ik wel de minste van de dag. E-force eerste kwartiertje schaafde een beetje maar de set werd alsmaar beter.

Over de locatie: Temperatuur was prima in de zaal, geluid overal wel prima eigenlijk. Bij de unresolved sets wel echt druk op de vloer. Uiteindelijk achter op de tribune beland waar het geluid super was, mooi uitzicht en wat meer ruimte om te bewegen.

Dat laatste uurtje up-tempo sloeg wel een beetje de plank mis t.o.v. de rest van de dag, meest publiek hield het toen ook wel voor gezien en de zaal was dus ook half leeg op t einde.

Had het niet beter kunnen verwoorden. Wat een verademing dat dergelijke rawfeestjes nog kunnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 15:20 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nou niet of ik alle (positieve) comments met enige sarcasme moet lezen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 16:31 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ik weet nou niet of ik alle (positieve) comments met enige sarcasme moet lezen of niet.

Hoezo zou je het sarcastisch lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 16:51 

Hardtraxx Veteran

Nou. Persoonlijk heb ik er helemaal niks mee en is het nogal een 'ver van mijn bed-show' en dan lees ik:

Rubrix schreef:
Begrijp ik wel, want wat een lineup :love:
Alleen maar vette namen!

JeremyNL schreef:
Zeker! Vorig jaar was top en de lineup van dit jaar kan wat mij betreft niet beter.

Zaagkick schreef:
WEOEHWEOEHH BAD BLOOD :bomb:

Ik had niet het idee dat dit populair op Hardtraxx is, vandaar. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 16:58 

Hardtraxx Addict

@Remi mijn comment was eigenlijk alleen gebaseerd op de klank van de vocal sample in z'n track 'bad blood', voor mij klinkt dat wat als een vocal chop moet klinken 'ba-ba-bad blood' meer als 'WEOHOWOHw bad blood'. ik luister verder bijna niet naar Unresolved omdat ik van raw met kracht en volle geluiden hou haha niet boos worden jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht ook altijd dat alle positieve reacties op die langzame early mixjes uit 2002 in het livesets topic sarcastisch waren omdat dat een ver van mijn bed show was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 17:14 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik dacht ook altijd dat alle positieve reacties op die langzame early mixjes uit 2002 in het livesets topic sarcastisch waren omdat dat een ver van mijn bed show was!

10 nummers in een uur is toch legendarisch!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2025 17:20 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:

Toen DJ Earlystylez er 4,5 minuut over deed om de juiste vinyl uit de hoes te trekken wist ik nie waar ik het zoeken moest
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2025 12:37 

Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Nou. Persoonlijk heb ik er helemaal niks mee en is het nogal een 'ver van mijn bed-show'

Ik had niet het idee dat dit populair op Hardtraxx is, vandaar. :lol:

Ben zelf classic liefhebber maar vind Unresolved echt een lekkere sound hebben, ik denk persoonlijk dat veel van zijn platen wel de qualificatie van niveau hebben waar wij over 10 jaar van zeggen. "Dat was nog eens een lekkere sound."
Merk dat met de huidige raw ook heel veel scheelt waar de DJ's draaien, dit jaar e-force op rebirth viel me tegen, Rejecta op Elektrum was ook mwah. Deze avond draaiden ze daarentegen heerlijke sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2025 16:17 

Hardtraxxer

Goeie ouwe tijd toen er nog gewoon gehaat werd op unresolved op ht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 09:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Jajajaja, punt gemaakt :lol: .

Oké broeders, overtuig me maar. Ik sta er voor open. Geef me eens een dikke set van Unresolved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2025 09:40 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Rickzel schreef:

Jajajaja, punt gemaakt :lol: .

Oké broeders, overtuig me maar. Ik sta er voor open. Geef me eens een dikke set van Unresolved.

Red Blood @ supremacy 2023
Bad Blood @ DB 2024
Bad Blood @ supremacy 2024 (beetje matig geluid bij deze)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten