Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:01 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

https://www.facebook.com/events/370943242991756/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een vrijdag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:46 
 

heb de ticket al :). moet zaterdags wel om 9 uur weer werken maar dat komt wel goed denk ik :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me eigenlijk best wel lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

k
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:53 
 

Hoofdcoach schreef:
k

l
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. Niet zo enorm ver en als er artiesten als deze staan moet je daar gebruik van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaart binnen :) . Bijna uitverkocht, schijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt mooi. :D Lekker hakkuh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
k

l

m?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand nog Kaarten te koop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten