Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

Op 2 november 2013 presenteert Rage-Events de eerste editie van UltraBass!!!

https://www.facebook.com/events/210836642411508/


Dit zal plaats vinden op party schip de Ameland te Rotterdam.
Het schip beschikt over drie decks:

-Main deck: toegankelijk voor iedereen
-VIP deck: uitsluitend toegankelijk voor VIPS (dit bestaat uit een Lounge area en balkon met uitzicht op het main deck)
-Lounge en rook deck: toegankelijk voor iedereen (VIPS beschikken over hun eigen trap naar dit deck)

Line-up:

-Radical Redemption
-Crypsis
-Frequencerz
-Pulp DJ
-Riverbeatz
-Hosted by MC Nolz

Er zal een beperkt aantal tickets verkrijgbaar zijn via verschillende kanalen:

-Rage-Events https://www.facebook.com/RAdioactiveGEneration
-DJ Guide http://www.djguide.nl/party.p?id=148158
-Partyflock http://partyflock.nl/party/day/2013/11/2
-Guestzone http://www.guestzone.nl/party_21335_ult ... erdam.html

Tickets:
(Entree 18+)
-50 earlybird tickets €20,-
-Pre-sale €27,50
-Doorsale regular €35,-
--------------------------------
-VIP arrangement €55,-
-Doorsale VIP €65,-
(Voor meer info over het VIP arrangement kun je contact opnemen via de mail [email protected])

BELANGRIJK:
Koop je tickets alleen via de aangegeven verkoop punten, neem je een ticket over van een persoon vraag om een kopie legitimatie.
Met vals ticket GEEN entree!

Opstap: van 22:00 tot 23:00
Varen: van 23:00 tot 05:00 inclusief 3 tussenstops bij de opstapplek Parkhaven.

Tussenstops:

-00:30 tot 00:45
-02:00 tot 02:15
-03:30 tot 03:45
(Het is mogelijk om tijdens de tussenstops nog tickets te kopen)


Adres gegevens:

Partyschip de Ameland
Parkhaven 20 Rotterdam
(naast de Euromast)

Extra info:

-Legitimatie verplicht
-Muntjes
-Pinautomaat aanwezig
-Garderobe
-Parkeren is gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaaf concept! :D Misschien maar even een kijkje nemen :thumbup:
De boot zal dus ook gaan varen als ik t goed lees met die tussenstops dat je kaarten kan kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi Kevin,

We gaan varen en er zijn inderdaad tickets te verkrijgen tijdens de tussenstops.
Maar de voorverkoop is al gestart en gaat via ticketscript.
Er zijn zelfs nog een paar earlybird tickets verkrijgbaar dat schilt je €15,- :)

https://www.facebook.com/RAdioactiveGEn ... 4052767988
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel lachen, daarna lekker crashen @ Zimmer :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten