Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:50 
 
Hardtraxxer

Hoe werkt het?

Vanaf 10 September 2013 kun je een mix van max.
30 minuten maken en uploaden naar je eigen sound Cloud.

Inschrijven: http://www.united-djs.nl/#!join-the-udj-contest/cvnz

BELANGRIJK!!!! >>

- Begin de tekst van je Upload met UDJ CONTEST....

De uploads worden door ons op de deelnemers dj contest pagina gezet.
Denk er ook aan dat de muziek aan moet sluiten bij ZAENITY.

- 2 November sluit de inschrijving.
- Zorg ervoor dat je jezelf promoot. Alle likes en comments op
je mix op Sound Cloud tellen mee. Dit is NIET het
belangrijkste!
- De 6 beste inzendingen, zullen 30min live draaien op het
UDJ CONTEST in DE FLUX op 9 November 2013.
(de sets worden beoordeeld op creativiteit, plaatkeuze en
deels aantal stemmen)
- De live sets op de UDJ Contest in de FLUX worden door een
jury beoordeeld en daarbij wordt gelet op plaatkeuze,
opbouw, podiumpresentatie en reactie van het publiek.
- Op de UDJ Contest avond worden de winnaars meteen
bekend gemaakt door de aanwezige jury.



Wat zijn de eisen?

- Minimix van maximaal 30 minuten,
- DJ(‘s) komen uit de ZAANSTREEK en omgeving,
- Het moet passen bij ZAENITY - Geüpload naar je eigen
Sound Cloud, startend met de tekst UDJ CONTEST.
- Als je ons je mix stuurt zet daarbij max. 5 regels tekst waarin
je jezelf voorstelt, wat je gedaan hebt en welke gear je
gebruikt.


>> INSTUREN VAN JE SET DOE JE VIA:
http://www.united-djs.nl/#!join-the-udj-contest/cvnz


DE WINNAAR:

De winnaar van de UDJ Zaenity Contest zal 45min draaien op ZAENITY, ontvangt de Officiële
United-dj's AWARD en zal in het Uniteddjs team worden opgenomen.

*Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom uit de Zaanstreek maar ik mix met een midi controller, mag dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 21:42 
 
Hardtraxxer

Jah ckr...zet het er alleen even bij dat je een controller gebruikt. Kunnen we hierop letten i.v.m de uiteindelijke beoordeling...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik woon in Lelystad, is dat een probleem? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 10:26 
 
Hardtraxxer

cb92 schreef:
Ik woon in Lelystad, is dat een probleem? :P


Opzich geen probleem. Maar houd er alleen rekening mee dat als je bij de laatste 6 zit je wel naar zaandam toe moet rijden! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TrixX schreef:
cb92 schreef:
Ik woon in Lelystad, is dat een probleem? :P


Opzich geen probleem. Maar houd er alleen rekening mee dat als je bij de laatste 6 zit je wel naar zaandam toe moet rijden! ;)


Is uurtje met de trein, dus makkelijk te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

5 minuutjes met de fiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:41 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
5 minuutjes met de fiets :D


Inschrijven dus! ;) :thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten