Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:43 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Line-up:

Power stage:
Crypsis
Warface
DJ Thera
Titan
Act of Rage
Sub Zero Project
X-Pander
Prefix & Density
Gearbox showcase (Rebelion, Adventum, Luminite, D-Sturb & Malice)
Bass Chaserz
Prototype
Hosted by MC DL!

Breathe again stage:
Zany
Jowan
Josh & Wesh
Devin Wild
NSCLT
Pat B
MickeyG
Arzadous
Sephyx
Lycan
Rayvan
Hosted by MC Tellem

Survivorz stage:
Pavo
Critical Mass
Jowan
Jones
Dozer
D'Cepticon
Mani
Silvio Aquila
Charon
Xiphias
Hosted by MC Dash

Locatie: Club Rodenburg
Datum: 9 Januari 2016
Tijd: 22:00-7:00
Ticket verkoop: Gestart
Eventlink: https://www.facebook.com/events/1624877751127607/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rodenburg prijzen weer hoor, €12,50 voor een kaartje zie ik. Mooi hoe ze dat altijd voor elkaar krijgen, als je ziet wat voor namen je ervoor terug krijgt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een feest waarvan de opbrengst grotendeels naar het koningin wilhelminafonds gaat. Ik denk dat de dj's niet echt betaald krijgen hiervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie idd dat het zo'n KWF Kanker Bestrijding feest is, nog meer hulde dus. Neemt niet weg dat Rodenburg altijd zulke goedkope prijzen heeft met een prima aanbod. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twijfel of ik erbij kan zijn i.v.m. werk. Echt een super initiatief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 14:29 
 
Hardtraxx Elite

Ziet er mooi uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas al een ander feestje op de planning die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De 2e stage leek mij een tijdmachine stage, maar zie dus dat het "euforisch" wordt.
Betekent dit dan dat de survivorz stage 2000-2010 wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
De 2e stage leek mij een tijdmachine stage, maar zie dus dat het "euforisch" wordt.
Betekent dit dan dat de survivorz stage 2000-2010 wordt?

Aan de namen te zien, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
De 2e stage leek mij een tijdmachine stage, maar zie dus dat het "euforisch" wordt.
Betekent dit dan dat de survivorz stage 2000-2010 wordt?


Charon en ik gaan in ieder geval voor de 2000-2005 periode! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line up voor weinig geld... maar ff tzt kijken hoe het geld zit, maar mss zijn we er wel bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Fothermucker schreef:
De 2e stage leek mij een tijdmachine stage, maar zie dus dat het "euforisch" wordt.
Betekent dit dan dat de survivorz stage 2000-2010 wordt?


Charon en ik gaan in ieder geval voor de 2000-2005 periode! :)


Gezien onze tijd word het 2003/2005 .... lekker rauwdauwen dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Charon_NL schreef:
Gezien onze tijd word het 2003/2005 .... lekker rauwdauwen dus ;)


Haha, verkeerde account ingelogd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jah blijft een onhandigheidje haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opmerking klopt toch? Of heeft Charon nog een ander account?

Ben er zelf helaas niet meer bij, volgende week hertentamen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Opmerking klopt toch? Of heeft Charon nog een ander account?

Ben er zelf helaas niet meer bij, volgende week hertentamen :(

Ik denk dat hij eerst met BIT reageerde en daarna die post snel heeft aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik denk dat hij eerst met BIT reageerde en daarna die post snel heeft aangepast :P


Dit dus haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Chroman schreef:
Ik denk dat hij eerst met BIT reageerde en daarna die post snel heeft aangepast :P


Dit dus haha.


Klopt als een bus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 20:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Last minute toch aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Last minute toch aanwezig :)

Met mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was het? Las op FB al wat leuke reacties van Mark en Erwin.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten