Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:23 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Op zaterdag 29 Maart 2014 gaan we volledig los in de Radstake: Total Madness 1.0!

Een nieuwe samenwerking tussen de organisatie van RawMadness en De Radstake.
Met maar liefst 4 zalen en ruim 20 artiesten zullen we de toon gaan zetten voor dit nieuwe event!

Line-up:

Area 1, Hardstyle
Total Madness presents: Dirtyworkz

- Hard Driver
- Audiofreq
- In-Phase
- Sound Freakerz
- Outlander
- Inner heat
- Dymonic
- MC DL!

Area 2, Raw Hardstyle
RawMadness

- E-Force
- Typhoon (ITA)
- Kevin Kaos vs Desnar
- Zirkum
- Deazel
- Hardfuserz
- MC Frustrator

Area 3, House
House of Madness

- East & Young
- Rutger van Gelder
- Relecto
- No-Logic
- Marc van doorn
- PascalNL
- MC May

Area 4, Après ski
Après Madness

- Après ski DJ Team

Tickets: Earlybird: €7,50
Regular: € 10,00
Deurverkoop: €15,00
Earlybird-tickets NU verkrijgbaar via: https://www.facebook.com/RawMadness
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

100% aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ook wel weer aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:30 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
100% aanwezig! :D

Destination schreef:
Ook wel weer aanwezig ;)


Nice!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

early vogel al in de pocket! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Nog maar een paar nachtjes ^^ , best veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas kan ik niet gaan ivm tentamens en moneys :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

eeeehhh wat is deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 19:56 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Helaas kan ik niet gaan ivm tentamens en moneys :(


Wat is dat Davey?!? :sleep:

Firetrap schreef:
eeeehhh wat is deze


Dikke fissa jwt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry :(

Volgende keer ben ik er zeker weer bij. Heel misschien zaterdag ook nog, maar dan doe ik t rustig met bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Sorry :(

Volgende keer ben ik er zeker weer bij. Heel misschien zaterdag ook nog, maar dan doe ik t rustig met bier.

Je kan toch van te voren veel drinken, krijg je van mij een biertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde het ivm tentamens, niet ivm geld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum klopt niet haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Tot vanavond! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 22:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie ik je alweer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

best een leuke avond gehad, geluid in de raw was ik niet echt over te spreken, belachelijke piep in m'n oren -.-

Deazel (?) was trouwens ook heel apart, 1 van de twee draaide echt super strak en super snel na elkaar, andere heb ik wel 3 of 4 gruwelijke mix fouten horen maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Had je oordoppen in? Was meer dan prima, eerder in de DWX stage was het geluid slecht. Echt ontiegelijk schel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Huh :P Ik vond het geluid bij DWX juist veel helderder dan het geluid in de raw. Verder heb ik me erg geïrriteerd aan die screech-kick combinatie in die zaal de hele tijd, heb me per slot van rekening bij Audiofreq het meest vermaakt, mede daarom besloten om Loudness lekker te laten zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Zie ik je alweer (L)


JAA! Binnenkort bowlen toch?

Jurheinen schreef:
Had je oordoppen in? Was meer dan prima, eerder in de DWX stage was het geluid slecht. Echt ontiegelijk schel


Ik vond het geluid bij de raw iets te dof. Had ook geen oordoppen in. Beetje jammer want had een dikke piep in me oren. Binnenkort maar eens doppen bestellen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
best een leuke avond gehad, geluid in de raw was ik niet echt over te spreken, belachelijke piep in m'n oren -.-

Deazel (?) was trouwens ook heel apart, 1 van de twee draaide echt super strak en super snel na elkaar, andere heb ik wel 3 of 4 gruwelijke mix fouten horen maken...


Deazel draaide b2b met inner heat en die had iets te veel gedronken. En inner heat maakte 3a4 grote mixfouten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snakecreationz schreef:
Rickzel schreef:
best een leuke avond gehad, geluid in de raw was ik niet echt over te spreken, belachelijke piep in m'n oren -.-

Deazel (?) was trouwens ook heel apart, 1 van de twee draaide echt super strak en super snel na elkaar, andere heb ik wel 3 of 4 gruwelijke mix fouten horen maken...


Deazel draaide b2b met inner heat en die had iets te veel gedronken. En inner heat maakte 3a4 grote mixfouten xd


ah vandaar, zou zo niet weten hoe Inner Heat eruit ziet, maar haalde voor mij echt enorm de energie uit de set... zou me als Deazel zijnde ook wel genaaid voelen als er een zatlap mee komt draaien die je set verneukt :P want hij draaide verder best lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Deazel maakte ook wel degelijk een foutje hier en daar :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten