Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 23:12 
 
Hardtraxx Newbie

Op woensdag 16 mei (de dag nadien is een nationale feestdag) vindt de achtste editie van het harddance evenement Conquest plaats, deze editie daagt je uit om een wereld ver buiten de grenzen van jouw verbeelding te ontdekken.

Conquest is één van de weinige harddance club-events in België en behoort zonder twijfel tot de populairste in zijn soort. Telkens strikt de organisatie de grootste namen uit de hardstyle & hardcore scene aangevuld met opkomende talenten die zich altijd dubbel en dik bewijzen.

Uiteraard vind deze editie traditiegetrouw in Highstreet, een club met een capaciteit van maar liefst 2500 personen waar verscheidene grote events zijn ontstaan (onder andere Bassleader).

Timetable Conquest - Beyond your imagination :

21:30 - 22:30 : The jokers (Winners jump tek dj contest)
22:30 - 23:30 : Pat B (Dutch jump master)
23:30 - 00:30 : Code black (50% Bioweapon, Australia)
00:30 - 02:00 : Brennan Heart (Scantraxx)
02:00 - 02:30 : Gunz for hire live! (Ran D vs Adaro)
02:30 - 03:30 : Re-volt (Fusion, Loudness)
03:30 - 05:00 : Endymion (The masters of hardcore)
05:00 - 06:30 : The snatcher (Winner hardcore dj contest)

Re-volt die net getekend is bij Fusion zal bovendien exclusief zijn nieuwste track “Rush” voorstellen.

Alsof dit nog niet genoeg is er in de tweede zaal Hi-25 (de club boven) ook nog eens een heus retroclassics / old school feest, namelijk Mega-retro (tevens de 7de editie van dit evenement dat onder kenners gekend staat om zijn geweldige sfeer).

Timetable Mega-retro - Back to the good old jumpin’ days :

21:30 - 23:00 : Progrez (Retro classics)
23:00 - 00:15 : Sven Lanvin (Clubsystem, Atmoz, Zillion)
00:15 - 01:45 : Dj Ghost vs Q-ic (The legendary Cherry moon duo united!)
01:45 - 03:45 : Bjorno vs Pat B (The site, The return, Jumpforce)
03:45 - 06:00 : Marcky (The ultimate Mega-retro set!)

De organisatie heeft de opmerkingen van sommige bezoekers aangaande het geluid ter harte genomen en daarom zal het geluidsysteem (zowel in hi-arena als hi-25) uitzonderlijk volledig tot het maximum gaan!

Highstreet, dat ook zeer populair is bij het Nederlandse publiek ligt net over de Nederlandse grens (in België) en is zeer vlot bereikbaar via de E19 Breda-Antwerpen op slechts 20 min rijden van Breda. Bovendien is er voor de rokers een apparte rokersruimte (zowel indoor als outdoor) voorzien zodat ook zij aan hun trekken komen, letterlijk en figuurlijk dan.

Conquest : Beyond your imagination, woensdag 16 mei (dag voor Onze heer hemelvaart) te Dance arena Highstreet (Hoogstraten, België)

Je betaalt dus slechts eenmaal entree, kaarten zijn niet verkrijgbaar aangezien de organisatie telkens enkel doorsale te voorziet, de deuren openen om 21:30u en sluiten pas om 6u / 6u30.

Meer info over Conquest vind u op http://www.conquestevent.com of op http://www.conquestevent.com/megaretro

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 10:57 
 
Hardtraxxer

Opzich wel een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:30 
 
Hardtraxx Elite

I'm in nog toevallig hardtraxxers die gaan vast niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
I'm in nog toevallig hardtraxxers die gaan vast niet :P

Ik sla deze over i.v.m. de financiën. :(

Wel goeie zaak dat ze Re-Volt nu aan het eind zetten in plaats van als hardstyle opener zoals ze vroeger altijd deden bij Conquest. Had altijd medelijden met de blije mannen die na hem moesten draaien zoals Noisecontrollers vorige keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben denk ik wel aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:37 
 

ligt aan donkey controller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
I'm in nog toevallig hardtraxxers die gaan vast niet :P

Ik sla deze over i.v.m. de financiën. :(

Wel goeie zaak dat ze Re-Volt nu aan het eind zetten in plaats van als hardstyle opener zoals ze vroeger altijd deden bij Conquest. Had altijd medelijden met de blije mannen die na hem moesten draaien zoals Noisecontrollers vorige keer. :P


Nou weszz ik ga lekker jumpen bij de classics :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:36 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
I'm in nog toevallig hardtraxxers die gaan vast niet :P

Ik sla deze over i.v.m. de financiën. :(

Wel goeie zaak dat ze Re-Volt nu aan het eind zetten in plaats van als hardstyle opener zoals ze vroeger altijd deden bij Conquest. Had altijd medelijden met de blije mannen die na hem moesten draaien zoals Noisecontrollers vorige keer. :P


Nou weszz ik ga lekker jumpen bij de classics :drool:

Als ik ga sta ik denk ook net zoveel in de retro zaal als in de main. Dj Ghost vs Q-ic en Marcky :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef jullie groot gelijk anders. Oude jump lijkt me heel wat vermakelijker dan een Brennan Heart hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
I'm in nog toevallig hardtraxxers die gaan vast niet :P


Deze keer niet aanwezig, de voorgaande keren wel.
De line-up is echt te standaard naar m'n mening. Alleen Re-Volt vindk interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk aanwezig met het fietsje :D

Deenite schreef:
Ik ben denk ik wel aanwezig! :)

zag ik jou daarnet niet bij bobbejaanland van de bus stappe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:03 
 
Hardtraxx Newbie

zin in!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:58 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 20:22 
 

fack das vanaovnd.....

inkom? entree domme belgen(sorry, maar dat vlaamse accent ken ik niet lije.... :thumbdown: )

13 euro hmm,......

not sure.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch aanwezig vanavond. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
zag ik jou daarnet niet bij bobbejaanland van de bus stappe?


Dat kan heel goed zijn ja, haha! :) Woon er slechts 5 mins stappen vanaf, zat je er ook op dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 11:33 
 
Hardtraxx Elite

Haha wat een lachertje voeige conquest was veeel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
nielstil schreef:
zag ik jou daarnet niet bij bobbejaanland van de bus stappe?


Dat kan heel goed zijn ja, haha! :) Woon er slechts 5 mins stappen vanaf, zat je er ook op dan? :D

Ik stapte net op. Het was omdat je de chauffeur vroeg om de deur te opene :P Kende je kop nog van tv :$

Feest zelf viel wel mee. Set van Pat B was de enige die me aangenaam verraste. G4H ook leuk, maar je weet vooraf wat ze draaien. BH en Endymion zoals verwacht veul te veel breaks. Code Black & Re-volt draaiden gewoontjes zeg maar
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten