Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 09:55 
 

Time Out
Louder

Saturday 11.10.

The Prophet startte 2014 met zijn ‘all harder styles’ album LOUDER. Vandaag kondigt hij zijn volgende stap aan in het verspreiden van zijn ‘music for the LOUDER generation’: de eerste Nederlandse LOUDER hosting in Time Out, Gemert op 11 oktober 2014.★Music for the LOUDER generation
Limitless. LOUDER kent geen grenzen.
Overruling. LOUDER verwerpt elk ander harder styles concept.
Unstoppable. LOUDER is niet te stoppen.
Distorted. LOUDER is verstoord, het is geen standaard formatie.
Epic. LOUDER is grootser opgezet dan andere bewegingen in the bizz.
and Raw! LOUDER staat voor stevige, rauwe beats.Bovendien is LOUDER de ‘Music for the LOUDER generation’; Een beukende samenstelling van ‘all harder styles’, voorgedragen door de #1 hardstyle pionier, The Prophet. Met LOUDER zal The Prophet duidelijk maken dat hokjes niet belangrijk zijn, maar de luidste muziek wel.
Bekijk hier de trailer van LOUDER in Time Out, Gemert.
https://www.youtube.com/watch?v=JiuPsk3LqMw

★ A Line-up of the LOUDER generation
All harder styles zijn aanwezig tijdens LOUDER op 11 oktober in Time Out, Gemert.

The Prophet
Audiotricz
The Anarchist
The Masochist
MC Da Syndrome

★ Event info : klik hier om je aan te melden bij dit event op facebook!
Time Out in Gemert is geopend van 22:00 tot 05:00. LOUDER zal op deze avond neerstrijken in de zaal met het dikste geluid, ‘The Sub’.

★ The Prophet
http://www.theprophet.nl/
https://www.facebook.com/djtheprophet
https://twitter.com/djtheprophet
http://www.youtube.com/theprophet
https://soundcloud.com/djtheprophet
http://instagram.com/djtheprophet

BERICHTEN
Doors: 22:00 | Entree: 8,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

All harder styles? Serieus? :') Volgens mij is er geen hardtrance/hardhouse/hardtechno/crossbreed/vast-nog-wel-meer-genres in deze line-up... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat gaat over zijn album, maar dat kun je ook anders lezen, dat ze bedoelen dat het alleen maar harder styles genres bevat en geen stijlen die daarbuiten vallen. Wat daar dan bijzonder aan zou zijn weet ik ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:08 
 

Citaat:
All harder styles zijn aanwezig tijdens LOUDER op 11 oktober in Time Out, Gemert.


Citaat:
The Prophet
Audiotricz
The Anarchist
The Masochist


ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kutfeest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Wat een kutfeest. :lol:

Wat viel er zo tegen? Was het te druk of zo, of gewoon muzikaal kut? En hoe was de security/barpersoneel/geluid en zo? Hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden dan weet ik of ik 11 oktober ga of niet. Best handig dat sommige mensen alvast naar feesten kunnen gaan die nog komen dan weet je meteen of het het waard is of niet hahahahaahaha!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
LOUDER staat voor stevige, rauwe beats.

Citaat:
Audiotricz

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Duke schreef:
Wat een kutfeest. :lol:

Wat viel er zo tegen? Was het te druk of zo, of gewoon muzikaal kut? En hoe was de security/barpersoneel/geluid en zo? Hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden dan weet ik of ik 11 oktober ga of niet. Best handig dat sommige mensen alvast naar feesten kunnen gaan die nog komen dan weet je meteen of het het waard is of niet hahahahaahaha!!!!!!!!


Ik vind de line-up gewoon echt bagger, en dat vind ik voor een feest toch wel het belangrijkste element.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:13 
 

Scheelt dat het maar 8 euro kost, dat had ik nog niet gezien. Maar nog steeds no way dat ik hierheen ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 12:52 
 
Hardtraxx Elite

Gewoon omdat ik anders niks te doen heb hier maar even een bezoekje aan wagen, lang niet meer bij de Timer geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:33 
 

Was wel leuk feestje ^^

Alleen het is daar altijd zo irritant warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 12:12 
 
Hardtraxx Elite

Was inderdaad heet daar binnen zoals altijd, weinig losgaande mensen, werd een aantal keer vreemd aangekeken tijdens wat oude pareltjes die Audiotricz draaiden toen ik uit me plaat ging. Toen nog even bij de Prophet geweest maar ik heb gewoon niks met die nummers, en de Time-Out zelf vind ik al weinig aan dus toen maar weer gegaan!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten