Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: This is Regain
Datum: 11-07-2020
Tijd: 14:00 - 19:00
Locatie: Time Out, Gemert
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.facebook.com/events/574818113232733/
Prijs: € 69,95 + € 5,95 Ticketfee

Desperate times call for extreme measures as Phoenix invites the Polish RAW hardstyle icon Regain to host an exclusive 'This is Regain' night on Saturday July 11th!

Line-up:
- Regain
- Crypsis
- Bloodlust
- Neroz
- Udex
- Avian
- MC Renegade
- MC Tha Watcher

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus €75,- betalen voor een clubavond. Is er verder nog iets speciaals of is dit om de gemiste inkomsten te compenseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok als deze snel uitverkoopt er een extra this is regain erachter aan komt van 20:00 tot 01:00 uur :whistle:

En wat een geld voor een kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Het is 75 euro voor een tafel van twee. Die hogen prijzen schrikken blijkbaar niemand af aangezien die andere tickets vrij hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is 35 euro pp, en daarbij komt dan 5,95 service fee, dus heel bizar zijn de prijzen ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
dus heel bizar zijn de prijzen ook weer niet.


Blijft toch een hoop geld voor 5 uur op je reet zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Paultheone schreef:
dus heel bizar zijn de prijzen ook weer niet.


Blijft toch een hoop geld voor 5 uur op je reet zitten


Naja of je t waard vindt is weer een ander verhaal. Als je kijkt naar de markt, wat op dit moment de alternatieven zijn, dan zijn die er niet. Vindt het daarom dan ook geen absurd bedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 02:42 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig met me meisie. Ze stond erop om dit mee te maken.

PS: ik rijd met de delete mobiel. Als er een hardtraxxer wil meerijden met z'n tweetjes laat het dan weten. Moet wel op de route zijn tussen Enschede en Gemert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 05:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aanwezig met me meisie. Ze stond erop om dit mee te maken.

PS: ik rijd met de delete mobiel. Als er een hardtraxxer wil meerijden met z'n tweetjes laat het dan weten. Moet wel op de route zijn tussen Enschede en Gemert.


Heb je plexiglas tussen voor en achter in de auto zitten? Of is je auto zo ruim dat er 1,5 m tussen zit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 05:16 
 
Hardtraxx Veteran

Voor jou maak ik plek op het dak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aanwezig met me meisie. Ze stond erop om dit mee te maken.

PS: ik rijd met de delete mobiel. Als er een hardtraxxer wil meerijden met z'n tweetjes laat het dan weten. Moet wel op de route zijn tussen Enschede en Gemert.


:lol: . Lekker met een groep carpoolen naar een coronaproof feestje. Mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aanwezig met me meisie. Ze stond erop om dit mee te maken.


Maar je mag toch niet staan..

Sws, een feest waar je niet kunt dansen is geen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We kunnen eindelijk weer uit onze bunker komen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
We kunnen eindelijk weer uit onze bunker komen. ^^


Nooit uitgeweest om te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
Aanwezig met me meisie. Ze stond erop om dit mee te maken.

PS: ik rijd met de delete mobiel. Als er een hardtraxxer wil meerijden met z'n tweetjes laat het dan weten. Moet wel op de route zijn tussen Enschede en Gemert.


:lol: . Lekker met een groep carpoolen naar een coronaproof feestje. Mooi.

Mondkapje verplicht natuurlijk!

We zijn uiteindelijk wel gewoon onderweg naar een raw feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2020 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 04:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wat verhalen gehoord en wat filmpjes gezien. Kan nog wel eens vet worden. Ben vooral benieuwd met de nieuwe versoepelingen in aantal mensen of bijvoorbeeld wat meer mensen toe gaat laten in de zaal.
Hoop vooral op wat goeie classics van Crypsis. Daar ben ik wel voor in de stemming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 05:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat verhalen gehoord en wat filmpjes gezien. Kan nog wel eens vet worden. Ben vooral benieuwd met de nieuwe versoepelingen in aantal mensen of bijvoorbeeld wat meer mensen toe gaat laten in de zaal.
Hoop vooral op wat goeie classics van Crypsis. Daar ben ik wel voor in de stemming.


Bij phoenix 100, werden daar gisteren ook al meer mensen toe gelaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

Niks van gehoord of gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2020 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer mooi om los te gaan en deden niet zo moeilijk als je ging staan bij je tafel, zeker laatste half uur
dat iedereen gewoon stond los te gaan :thumbsup:
Udex niet gezien maar Neroz die begon met een uur classic hitjes parade set waardoor hij 2 uur stond te draaien.
In het midden was het geluid goed maar onder de balkons was het echt slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Aangenaam verrast. Leuke sets wel gehoord, vond die classic set van neroz en z'n eigen set het vetste.
Regain, bloodlust vielen niet tegen en bij crypsis had ik gehoopt op een aantal classics tussendoor maar helaas deze niet gehoord.

Het zitten is opzich niet erg maar ik denk dat ze met 5uur wel een sweetspot te pakken hebben. Uurtje langer had ook echt niet gehoeven van mij.

Dan het concept an sich : het zou het voor mij helemaal compleet maken als je vrijuit mag dansen naast je tafel. In mijn ogen moet dat makkelijk kunnen ook. Het was ruim opgezet en ik vond het ook wel fijn dat je een eigen plek had waar je drinken op kwijt kon en je eigen spulletjes op kan leggen. Ook het niet hoeven te lopen naar de bar is een welkome verandering. Ik vond de twee meiden die er rond liepen goed werk verrichten. Hoefde nooit te wachten en ze waren capabel om vele bestellingen naadloos uit hun hoofd rond te brengen. Ook vond ik de tijd (14:00-19:00) erg aangenaam. Als je op tijd naar bed wilde dan heb je die mogelijkheid en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.
Muntprijs was 3€, beetje prijzig maar voor bijvoorbeeld een wijntje is het dan ook gewoon 1 munt en water anderhalf.

Al met al was het fijn om er even uit te zijn. Vooral muziek in een live setting horen heb ik erg gemist.

Aangezien de delete avond meer op mijn muziek smaak gericht is ga ik er zeker nog een keertje heen.

En dit is ook mijn tip voor twijfelaars : kies een avond dat je echt elke dj top vind en jou interesseert. Anders is een uur aan een tafel zitten wellicht te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ohja, non smoking. Wat is dat fijn zeg. Heb nog nooit zo heerlijk fris kunnen ademhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ohja, non smoking. Wat is dat fijn zeg. Heb nog nooit zo heerlijk fris kunnen ademhalen.

Heerlijke oplossing inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 17:33 
 
Artiest

RTM93 schreef:
Aangenaam verrast. Leuke sets wel gehoord, vond die classic set van neroz en z'n eigen set het vetste.
R

Thanks man! Ik vond dit echt heel tof om te doen :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten