Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zondag 7 April komt er een 2e editie van Thera Invites tijdens de Helden kermis!

De openingstijden zijn van 21.00 - 02.00 uur en de entree is gratis,


Line-up/Timetable
21.00 - 22.30 uur DJ Bash
22.30 - 23.30 uur Tronica
23.30 - 00.30 uur Dj Thera
00.30 - 01.00 uur Dj Thera vs Deetox
01.00 - 02.00 uur (sluit) Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijmegen - Helden, is niet zo heel ver, maar gare eindtijd, dus als iemand me een slaapplek kan aanbieden, ben ik hier wel bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:50 
 

Aanwezig. Moet de DJ wel goed begeleiden ^^ Zeker door die grote mensen massa ofniet Hessel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm toch wel dichtbij. 25 min. met de auto. Jammer dat het op een zondagavond is. Zit in die tijd ook in een drukke schoolperiode dus helaas. Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:39 
 

SL8492 schreef:
Hmm toch wel dichtbij. 25 min. met de auto. Jammer dat het op een zondagavond is. Zit in die tijd ook in een drukke schoolperiode dus helaas. Nee.

Ik pak de volgende dag gewoon vrij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:14 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Nijmegen - Helden, is niet zo heel ver, maar gare eindtijd, dus als iemand me een slaapplek kan aanbieden, ben ik hier wel bij :D


als je 't lief vraagt mag je misschien wel bij Pieter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog mensen van hier aanwezig? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:36 
 
Hardtraxxer

hdhessel schreef:
Nog mensen van hier aanwezig? ^^


hebben jullie daar in Limburg eigenlijk vrij op maandag??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:42 
 

Ik wel, voor hele lange tijd als ik niks vind :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:03 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
Nog mensen van hier aanwezig? ^^


Ben erbij, supportengs allusz :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten