Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Het was de zomer van 2012. De eerste Q-dance stage in Amerika, net buiten Las Vegas. En de Amerikaanse hardstyle fans hebben ons sindsdien gesmeekt om terug te komen. Dat kunnen we toch niet weigeren?


A year since our American debut in Las Vegas, Q-dance is returning to rattle the City of Angels.

The Sound of Q-dance - October 5th 2013
The Shrine Expo Hall, Los Angeles

Ticket Sales begin July 10.
For more information, visit Q-dance.com

http://www.youtube.com/watch?v=e11ZR4_-NC8&hd=1
(youtubebutton zet de link niet om in een filmpje?)

Afbeelding


Wat zal het worden.. standaard Q-Dance line-upje..? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, tegelijk met Syndicate :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jammer, tegelijk met Syndicate :(

Same here :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tommeh schreef:


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jammer, tegelijk met Syndicate :(


:lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten